Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Borke
#2069164
lightning schreef: Ze gaat vanmiddag naar de DA. iig even na laten kijken en bloed onderzoek.
Verstandig, dan weet je snel heel veel meer.
Ik hoop dat je je zorgen maakt om niets en dat het gewoon bij de ouderdom hoort, maar ook als er niets aan de hand is dan heb je nu wel mooi een nulmeting voor later, dus het is altijd handig om je hond te laten onderzoeken.
Succes vanmiddag, ik zal voor je duimen  :)
#2069411
Nou we zijn terug. De Da heeft die lucht ook geroken. Ook was cj lomer bij de da dan dat we gewend zijn. Ze ging op de tafel zelf liggen, dat deed ze nooit. Haar gewicht is blijkbaar ook toegenomen. Haar schildklier word dus ook gecheckt. Ik heb er geen goed gevoel over. Cj is Cj niet. Alles word dus gecheckt en misschien heb ik morgen einde van de dag de uitslag al.
#2069469
Ja bloedonderzoek hebben we laten doen. Urine heb ik niet op kunnen vangen dus doen we het maar zonder. Nee de da weet het ook niet precies maar er zal iets met schildklier kunnen zijn en de nieren. ben iig benieuwd hoe en wat. hoop gene tumoren of zo want dat kan je niet zien met bloed.

Het lijkt wel sinds haar maatje er niet meer is zij heel hard in ene heel oud aan het worden is. Heel appart.
Door Lil
#2070250
lightning schreef: Pfff die hond is echt niet gezond hoor. Maak me eigenlijk reuze zorgen. Ze ligt en ze is vertrokken zeg maar. Is niet normaal zo snel zodiep zo ver heen. :( Waarom gaat het nu zo hard dat oud worden?
:bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug:

Ik weet er alles van: het ene moment je zegeningen tellen dat je je hond zo lang bij je hebt en het andere moment moeten janken, omdat het pijn doet je grote vriend oud te zien worden.
#2071368
Hopelijk is er niet veel aan de hand, kan best zijn dat ze haar maatje mist, kan zijn dat al bestaande kwaaltjes wat meer de kop opsteken...
Misschien ook al aan de dove kant, kan het zijn dat ze voorheen erg naar de andere hond keek , wat er gedaan ging worden, dat valt nu ook weg.. vandaar het vele slapen bv..
Bach Bloesem op maat kan een goede ondersteuning zijn bij het verwerken van "rouw"...

Hoop voor je dat je vanavond meer weet
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door