Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door brenda
#2068
Normaal geef ik mijn Cita een vleesmaaltijd van 400 gram rodi en 200 gram fytomix.
Nu wil ik een granenmaaltijd gaan geven, van

60 gram geweekte graanvlokken
100 gram fruit
100 ml yoghurt

Ooit eens hier op barfplaats gestaan dit menu. Echter ik vind het zo weinig. Ik kom uit op 260 gram terwijl Cita 600 gram gewend is om te eten. Zou ze dan geen honger houden o.i.d.?

Iemandeen suggestie?
Door Ink
#2069
Het is ook weinig als je het zo ziet. Maaarrrrrr je zegt '60 gram geweekte granen' en daar zit een klein denkfoutje. Je neemt 60 gram (ik neem zelf iets meer en doe er ook nog 10 gram gemalen kokos bij) DROGE granen en doet daar vervolgens iets nats bij om ze een nachtje te weken. Ik gebruik zelf wat met water verdunde yoghurt, kwark, melk (ja melk!) en/of cottagecheese. En een eetlepeltje of 1-2 rauwe (nou ja ...) honing. Dan zit je qua gewicht al gauw veel hoger. 's Morgens nog een fliebertje 'verse' zuivel erbij en geloof me bakske vol, buukske rond.
Laatst gewijzigd door Ink op vr 18 jul 2003, 17:46, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Lizzy
#2070
Hoi Brenda, is jouw hondje niet iets te zwaar? (las ik dat net niet bij jouw menu?). Ik weet niet of je er dan wijs aan doet om granen te geven... Koolhydraten..., en zet zich om in vet. Wat jullie mensen?
Groetjes, Lizzy
Door brenda
#2071
klopt, Cita is te zwaar, er werd veel te goed voor haar gezorgd ;D ;D ;D

Maar ok, geen graan/zuivel maaltijd, maar wat dan als je het menu van Cita bekijkt?
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door