Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door Valerie
#2068698
Hallo allemaal,

Wij zijn woonachtig in België en de gelukkige eigenaar van 3 Duitse Herders. Donja, de oudste, is 7 jaar. Astor wordt in oktober 7 jaar. En dan de "kleine", die eigenlijk de grootste is geworden  ::) is 3 jaar sinds een paar dagen.  Sinds halfweg juni hebben we de volledige overstap gemaakt naar KVV (voornamelijk Darf en Tinlo). Af en toe krijgen ze ook Naturis.

In de toekomst hopen we enkele dagen Barf te geven.

Groetjes
Valerie
Door Valerie
#2074357
[quote="El budha"]
Welkom en natuurlijk wil ik wel foto's zien van je mooie DH!
[/quote]

Ik zal proberen foto's te plaatsen, maar moet eerst nog even ontdekken hoe dit moet ;)
Door El budha
#2074891
[quote="Valerie"]
Hierbij een foto van de 3 honden:
Afbeelding
[/quote]


Wat een knappertjes zijn het!!! De uitstraling van de linker hond vind ik echt geweldig!
Heb altijd een zwak voor Duitse Herders gehad :smitten: :smitten: :smitten:
Door Valerie
#2075042
Bedankt! De linkse is de oudste reu (Astor), die wordt in oktober alweer 7 jaar. De middelste is de jongste reu (Waiko). De rechtse is het teefje (Donja). Zij is net 7 geworden :)
Door Cindy de Wolf
#2075298
[quote="Valerie"]
Hallo allemaal,

Wij zijn woonachtig in België en de gelukkige eigenaar van 3 Duitse Herders. Donja, de oudste, is 7 jaar. Astor wordt in oktober 7 jaar. En dan de "kleine", die eigenlijk de grootste is geworden  ::) is 3 jaar sinds een paar dagen.  Sinds halfweg juni hebben we de volledige overstap gemaakt naar KVV (voornamelijk Darf en Tinlo). Af en toe krijgen ze ook Naturis.

In de toekomst hopen we enkele dagen Barf te geven.

Groetjes
Valerie

[/quote]

He meis,

Leuk je hier te zien. Mis nog steeds mijn wandelmaatje sinds je in Belgie woont. Fijn dat je tevreden over Darf/tinlo.

Groetjes voor nu uit een ander deel van Belgie ;)
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door