Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door kimi
#2066476
Eén van de redenen waarom ik nog niet op BARF ben overgeschakeld is omdat we een klein vriezertje hebben, zo een vierkantje van ca 50cm op 50cm. We hebben plaats voor nog 1 tafelmodelvriezer extra, dus geen kist. Alleen vraag ik mij af of dit groot genoeg is voor BARF. Het is wel maar voor 1 hond van 15kg. Zijn hier nog mensen met een niet al te grote vriezer die toch kunnen BARFen??
Groetjes,
Kim
Door Limpy
#2066497
Jup, heb ook "maar" een tafelmodel vriezer van 100 ltr ivm ruimtegebrek en een koel/vriescombi en toch barfen er hier 4 katten met gemak. (die zijn samen ±18 kg dus dat moet met jouw hond dan ook wel lukken)
Ik kan voor 3-4-mnd kwijt in de vriezers als ik goed stouw.
Gebruikersavatar
Door koekje
#2066503
Je hebt ook vriezers van formaat tafelmodel die wel ook een kistje zijn. Ik heb er ook zo 1; een kistje van AEG van 100 liter.
Gebruikersavatar
Door koekje
#2066520
En een doos kuikens op zn kant ernaast. Ik vind mn kistje echt ook wel een voordeel. Verlies van overzicht heb je niet snel met een kleine kist, gewoon handig erin tassen. En dan bv de voorraad onder en de aangebroken porties daar bovenop.
Door kimi
#2066523
koekje schreef: En een doos kuikens op zn kant ernaast. Ik vind mn kistje echt ook wel een voordeel. Verlies van overzicht heb je niet snel met een kleine kist, gewoon handig erin tassen. En dan bv de voorraad onder en de aangebroken porties daar bovenop.
Hoe breed is die kleine kist van jou? Ik moet namelijk meten en speten in mn keuken om zeker te zijn dat ik ze zou kunnen zetten :-) Is het van AEG?
Door Limpy
#2066526
Kun je ´m niet elders neerzetten? Hier staat de vriezer ook in de slaapkamer omdat die in de keuken niet paste...
Door kimi
#2066529
Limpy schreef: Kun je ´m niet elders neerzetten? Hier staat de vriezer ook in de slaapkamer omdat die in de keuken niet paste...
In de slaapkamer gaat niet. En in de kelder (flatgebouw) heb ik geen stopcontact.
Gebruikersavatar
Door koekje
#2066530
kimi schreef: Hoe breed is die kleine kist van jou? Ik moet namelijk meten en speten in mn keuken om zeker te zijn dat ik ze zou kunnen zetten :-) Is het van AEG?
Bijna 55 cm, is idd een kistje van AEG. Die van mij woont in de woonkamer achter de tv, wegens geen plek in de keuken.
Gebruikersavatar
Door lauraV
#2066560
volproppen ja , overzicht houden nee  :biggrin2:
nee grapje , met een beetje organiseren en netjes houden is het zeker te doen  ;)
Gebruikersavatar
Door lauraV
#2066561
overigens mandje heb ik er na een poosje uitgedaan , zat iedere keer e rtegen te vloeken dat t net niet goed sloot  ;D
Door hannabelgje
#2066563
Het ligt er natuurlijk ook aan hoe je je spullen inkoopt. Toen ik net begon had ik een grote vriezer, maar voor de honden maar twee laden ervan, de rest was voor mezelf. Ik kocht alles netjes per kg en had voorraad voor een maand. Dat was met 45 kg hond. Dat ging prima. Nu koop ik groter in vanwege het enorme prijsverschil en heb ik vier vriezers, twee grote kasten waarvan eentje volzit met alleen maar vleesbot, een kleine kist en een klein opzetvriezertje, in de laatste zit kvv, gemalen orgaan en groentenmix.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door