Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door MarijeEnBoomer
#2064496
Boomer had voor we op vakantie gingen een rood oog waar viezigheid uit kwam.
Similasan 2 gekocht en gedruppeld en na een aantal dagen was het zo goed als over!
Tijdens de vakantie 1 dag een prut oog gedruppeld en het was beter.
Nu heeft ze weer een prutoog en druppel ik weer.
Zou ik langer door moeten druppelen als het over is?! Of toch maar de da?!
Door Lizzy
#2064541
MarijeEnBoomer schreef: Boomer had voor we op vakantie gingen een rood oog waar viezigheid uit kwam.
Similasan 2 gekocht en gedruppeld en na een aantal dagen was het zo goed als over!
Tijdens de vakantie 1 dag een prut oog gedruppeld en het was beter.
Nu heeft ze weer een prutoog en druppel ik weer.
Zou ik langer door moeten druppelen als het over is?! Of toch maar de da?!
Het stikt van de gevallen 'ontstoken ogen' door de pollen. Ik ga altijd een dag of 3 door met druppelen als het over is.
Gebruikersavatar
Door MarijeEnBoomer
#2064551
Lizzy schreef: Het stikt van de gevallen 'ontstoken ogen' door de pollen. Ik ga altijd een dag of 3 door met druppelen als het over is.
Ik zei net nog tegen Robin! Het lijkt wel of er iets in de lucht zit waar ze op reageert! Gelukkig had ik 2 doosjes ampullen gekocht dus ik druppel rustig verder! Druppel je als het over is ook nog 3x daags?!
Door Lizzy
#2064887
MarijeEnBoomer schreef: Ik zei net nog tegen Robin! Het lijkt wel of er iets in de lucht zit waar ze op reageert! Gelukkig had ik 2 doosjes ampullen gekocht dus ik druppel rustig verder! Druppel je als het over is ook nog 3x daags?!
Ja, 2 a 3 keer per dag.
Door henneke
#2064900
vandaag na het lopen moest ik eerst mijn bril schoonmaken voor ik kon gaan rijden de glazen zaten vol met pollen echt bizar veel  :-\
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door