Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door wijkje
#2064338
Onze honden waren loops toen Nora overleed. Kan het zijn dat door wegvallen van Nora loopsheid anders verloopt ?
..Normaal heeft ze regelmatige cyclus, maar nu lijkt het opeens gestopt te zijn..
Door charmed
#2064522
Dat kan zeker, ik merk het hier altijd als er eentje bij komt of als er eentje wegvalt. Normaal zijn ze hier altijd in Juni en December loops, maar dit keer kan ik er voor de zoveelste keer niet op bouwen. Eentje van mij was al in mei weer loops terwijl ze eind december ook al loops was. Loopsheid duurt 3 weken, dus in januari was de loopsheid gestopt. De rest is in Juni/Juli loops geworden. Het laatste jaar met 3 overleden honden zijn ze helemaal de draad kwijt.

Ze kan een gespleten loopsheid hebben, die ze over een tijdje weer doorzet. Dat kan idd allemaal te maken hebben met het wegvallen van een roedelgenootje.
Laatst gewijzigd door charmed op do 21 jul 2011, 11:25, 1 keer totaal gewijzigd.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door