Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door Ruby/Billy
#2064399
Mijn buurvrouw heeft haar honden overgezet op rodi, ze kregen altijd b*nz*. Sinds ze hier mee begonnen is valt haar reu na het eten op zijn gat en is dan ook nog een poosje wiebelig en knalt overal tegen aan.
Dit had hij niet op de brok en ze zit nu heel erg te twijfelen.
Het is een jonge hond van net een jaar, het is een tzi tsu en komt van een broodfokker (weten ze pas sinds kort).
wie weet wat het kan zijn? Zit er zoveel zout in de b*nz* dat het daar van komt?
Door tt-tjes
#2064407
Sinds wanneer geeft ze Rodi? Ik kan me niet voorstellen dat dit van een kvv komt. Misschien raadzaam dat ze naar de DA gaat en bloedwerk e.d. na laat kijken?
Gebruikersavatar
Door Hitam
#2064439
Ik zou de hond eens goed na laten kijken. Dit soort problemen zouden van een levershunt (of andere leverproblemen) kunnen komen en dan zijn eiwitten niet goed.
Gebruikersavatar
Door Ruby/Billy
#2064464
Hitam schreef: Ik zou de hond eens goed na laten kijken. Dit soort problemen zouden van een levershunt (of andere leverproblemen) kunnen komen en dan zijn eiwitten niet goed.
Zal het vanmiddag als ze weer thuis is direct aan haar doorgeven. Kan ze eventueel vanavond nog naar de da (inloopspreekuur)
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door