Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door **Jillaroo**
#2063076
Ik check altijd galyi haar melkpakketten of ze soepel zijn en vanmiddag voelde ik in eentje een harde streng, de melk die eruit kwam was pussig. Potverdorie, nee toch gelijk masseren om de streng weg te krijgen. Dierenarts gebeld, tja assistente gesproken, masseren was verstandig en over een uurtje is de arts terug zal ze even over leggen. Ik ga eten klaar maken voor de puppen en zie galyi in de bench liggen, vreemd. Temp opgenomen 40.3! Shit meteen praktijk gebeld, kon ik daar pas om tien over 5 dus over een uur komen, Sorry maar ik zit hier met een doodzieke hond en heb geen zin om een uur te wachten. Kon meteen komen en temp was omhoog gegaan naar 40.8 AB kuur en inj met koortsremmend middel en pijnstiller mee gekregen. Mocht de temp niet voldoende zijn gezakt dan die geven. tegen 19.00 uur weer temp. was 40.6 in overleg inj gegeven. pup ook aangelegd dat die extra dat melkpakket leeg moet drinken. Ze laat dat toe als ik erbij ben, anders niet. Ik krijg steeds likjes over mijn hand als ik aan het masseren ben. ik weet het het doet vreselijk pijn, als ik mijn moeder moet geloven die had het namelijk ook van 1 van ons. Ik hoop dat ze snel opknapt. ga zo maar even een warmte compress voor haar maken.
Gebruikersavatar
Door Fioon
#2063252
Beterschap voor mamma!

Een tip, die moeders die borstvoeding geven krijgen, is warmte compres voor het voeden, melk stroomt dan makkelijker, en na het voeden een koude compres. Maar misschien wist je dat wel.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door