Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot alternatieve geneeswijzen (homeopathie, acupunctuur, bach-bloesems, etc.)

Moderator: Lizzy

Door Eef+Stippels
#202907
Ik geef Waffie sinds zaterdag Hop, omdat hij zo hitsig is op Jiffie. De prodier geslachtsdrift heeft helaas niet geholpen. Nu begreep ik dat sowieso Lizzy ook hop aan haar hond heeft gegeven en dat dit redelijk snel hielp. Nou wilde ik eigenlijk wel graag weten hoe snel  ;D. Want we voelen ons onderhand behoorlijk radeloos  ::).
Laatst gewijzigd door Eef+Stippels op ma 22 apr 2013, 09:28, 1 keer totaal gewijzigd.
Door gonny
#202914
volgens mij hielp het bij Lizzy (brutus) behoorlijk snel!! maar zeker weten doe ik het niet!!
sterkte....... ;)
Door Lizzy
#202957
Binnen enkele uren. Probeer anders de Relax-capsules van Bloem eens. Daar zit ook hop in en daar heeft mijn vriendin goede resultaten mee bereikt.
Door Eef+Stippels
#202967
Dat is wel heel snel! Bij Waffie heeft het nog helemaal geen resultaat opgeleverd  :(.

Ik wacht nog een paar dagen en dan zal ik die relax-capsules eens proberen.

Bedankt!
Laatst gewijzigd door Eef+Stippels op ma 22 apr 2013, 09:29, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Eef+Stippels
#202970
Nee, ze is niet loops, nog nooit geweest ook, ze is pas 4 maand oud. Het is begonnen toen ze blaasontsteking kreeg, vanaf toen is Waffie helemaal wild op haar geworden.

Nog even een vraagje, hoeveel hop gaf jij? Ik geef Waffie per dag 2 capsules.
Laatst gewijzigd door Eef+Stippels op ma 22 apr 2013, 09:29, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Lizzy
#202971
Evelyn schreef: Nee, yindra is niet loops, nog nooit geweest ook, ze is pas 4 maand oud. Het is begonnen toen ze blaasontsteking kreeg, vanaf toen is wandor helemaal wild op haar geworden.

Nog even een vraagje, hoeveel hop gaf jij? Ik geef wandor per dag 2 capsules.
Ohh, OK. Ik gaf Brutus ook 2 capsules.
Door Eef+Stippels
#204999
De hop heeft helaas niets geholpen. Ik heb Waffie gisteravond zijn eerste relax-capsule van Bloem gegeven, vanmorgen weer 1, maar merk nog geen verschil. Ik hoop echt dat dit werkt. Ik word echt behoorlijk radeloos, vooral omdat het echt erg is af en toe, vanmorgen ook weer, Waffie smijt Jiffie echt op haar rug om haar te likken.

Ik hoorde nog van iemand dat Lime werkt  tegen hitsigheid en dat de mannen vroeger in de oorlog dit kregen  ???. Heeft iemand hier ooit van gehoord?
Laatst gewijzigd door Eef+Stippels op ma 22 apr 2013, 09:30, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Lizzy
#205031
Nee, nooit eerder van gehoord... Ik vind het zooi van het zuiverste water, maar probeer anders ook nog een spuitbusje 'reu weg' van Bogena....?
Door Eef+Stippels
#205055
Dat spuitbusje, is dat om de teef mee te spuiten? Om de geur weg te werken, zeg maar?

Goed, dat zal ik ook eens proberen. Straks heb ik alles wat er te koop is bij de reformwinkel gekocht :-\. Ik hoop toch echt dat er iets gaat werken!
Door Lizzy
#205056
Ja, dat is zo'n spuitbusje. Pff, ik hoop dat het helpt. Ik vind het wel gek hoor, dat ze na die blaasontsteking zo aantrekkelijk is geworden! Heb je dat al eens met je DA besproken? En een paar dagen een van de twee uit huis plaatsen, zou dat helpen?
Door Eef+Stippels
#205061
Ik kan zo van Bogena niet zo'n busje vinden, wel van canina, dog stop, daar zijn ook tabletjes van die de geur veranderen, dat kan ik ook nog eens proberen.

Ik heb het (nog) niet met mijn DA besproken. Ik vraag me af of zij een andere oplossing zou hebben dan homeopatische middeltjes proberen, denk het namelijk niet. Misschien oppert ze castratie, dat weet ik niet, ik weet niet hoe zij daar tegenover staat, maar dat wil ik eigenlijk voorkomen.
Door Eef+Stippels
#205635
pfffff gisteren was het weer helemaal mis. Jiffie lag lekker te slapen en Waffie heeft de hele tijd gejankt omdat hij er niet bij mocht om haar te likken. We moesten hem de hele avond van haar af houden en hij bleef maar janken. Ik heb hem vanochtend twee relax-capsules van Bloem gegeven, hoop dat meer doet dan 1 capsule. Hij is trouwens ook wat grommeriger geworden de laatste tijd. Hij heeft zelfs al een aantal keren tegen mijn gordijnen geplast afgelopen week!

Ik denk dat ik die tabletjes van dog stop eens ga proberen. Er staat helaas niet bij wat er in die tabletjes zit (alleen chlorofyl), dat weet ik dus niet.... Ik weet me verder ook geen raad meer  :'(
Laatst gewijzigd door Eef+Stippels op ma 22 apr 2013, 09:31, 1 keer totaal gewijzigd.
 Terug naar “Alternatieve geneeswijzen”

Barfplaats wordt gesponsord door