Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door wolfdolf
#2055011
Ik heb een hoop bullepezen besteld bij lupa, maar weet eigenlijk niet hoe die eruit zien en wat het juist is. Ik weet wel dat het gooed is voor de tanden.

Heeft er iemand een foto van zo'n bullepees?
Door Qulumojo
#2055074
probeer eens bij google, bij het woord gedroogde bullepees en dan bij de afbeelding dan krijg je genoeg foto's.
Door miik
#2056203
Hier vinden ze ze erg lekker.
Alleen het nadeel vind ik dat ze vaak in stukje van 10 cm komen.
De hond is er dan heel lang op aan het kauwen en dan wordt ie week en sompig, maar nog te taai om weg te krijgen.
Ze kunnen hem dan wel proberen door te slikken- vaak blijft ie dan hangen....
Dus ze krijgen hem hier alleen als ik erbij ben, en als ie te slap en sompig wordt pak ik m af.
Door nienk
#2056327
Reus vond ze ook altijd super lekker! hij kauwde altijd aan een van de uiteinde, dat lost dan langzaam aan op, dus hier geen kleffe dingen die eventueel in 1 keer door geslikt kunnen worden.
Door wolfdolf
#2056459
Die van lupa ziijn 15 cm.

Pff, Lupa heeft een heel groot menu.
Maar hun organisatie en klantenservice loopt toch een beetje mank.
Gebruikersavatar
Door me and my boys
#2056471
van 15  cm zouden ze ze hier niet krijgen, omdat ze het ook soppig maken en zo'n ding in het geheel in hun bek nemen, doorslikken is dan zo gebeurd..
Door wolfdolf
#2056485
De 2 viervoeters die hier rondlopen zijn 'voorzichtige' eters, dus normaal is dat geen probleem.

Anders vlieg ik er met een bijl op af en hak het in 2.
Door wolfdolf
#2061379
Je weet wel dat bullenpezen gewoon kluifjes zijn he?
Dus geen barfonderdelen.
Bwa, het is een stierenpiemel, dus je kan het in principe als barf beschioouwen.
De leverring is gisteren aangekomen.
de piemels gaan vlot naar binen:)
Door Lil
#2062109
Angelique schreef: Een bullepees is een bullepiemel en dan gedroogd, dus wat ingekrompen :)

Volgens mij toch alleen de pees van de piemel en toch niet het complete geval of vergis ik me?
Door Staftime
#2062274
wolfdolf schreef: Bwa, het is een stierenpiemel, dus je kan het in principe als barf beschioouwen.
De leverring is gisteren aangekomen.
de piemels gaan vlot naar binen:)
Ja dat weet ik wel, maar ik bedoel ermee te zeggen dat je niet moest denken dat je een mooi onderdeel voor je barfmenu had uitgezocht.
Want dan had je nogal gebaald bij ontvangst van het product.

Hier lusten de honden ze ook zeer graag.
Alleen Romeo krijgt ze niet meer, omdat we hem bijna zijn kwijtgeraakt nadat er een stukje niet wilde verteren en in zijn darmen bleef steken.
Zware operatie dus, en hij is al tien jaar oud.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door