Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door Dreetje
#2053235
Ik heb nog 2 bakjes staan maar omdat ik overwegend KVV geef hoef ik toch geen
extra orgaan meer te geven op de 2 barfdagen?
Door Pedro98
#2055194
Om even in te haken op smuldier, is het soort wat je bij de supermarkt (jumbo bijv) het zelfde als dat je bij de verkoop punten van Kvv kunt kopen?
Door hannabelgje
#2055255
Ja dat is dezelfde smuldier, vaak wel in een andere verpakking van 500 gram, dat zijn rollen volgens mij. Vaak hebben ze ook meer verschillende smaken dan in de supermarkt.
Door Pedro98
#2055284
[quote="hannabelgje"]
Ja dat is dezelfde smuldier, vaak wel in een andere verpakking van 500 gram, dat zijn rollen volgens mij. Vaak hebben ze ook meer verschillende smaken dan in de supermarkt.
[/quote]

Maar ook de kwaliteit is die vergelijkbaar met bijv carnivoer want zeg maar €0.60,- of 4 euro moet toch ergens in zitten lijkt mij.
Door hannabelgje
#2055388
Ik ken carnibest niet goed, maar smuldier gebruikt in de complete mixen geen bot, maar een premix. Voor de afwisseling is smuldier prima, ik zou er zelf niet voor kiezen om alleen smuldier te gebruiken. Maar ik voer sowieso niet zoveel kvv, ik voer meestal barf.
Door miik
#2055459
[quote="Pedro98"]
Maar ook de kwaliteit is die vergelijkbaar met bijv carnivoer want zeg maar €0.60,- of 4 euro moet toch ergens in zitten lijkt mij.
[/quote]

Nee dat is in mijn ogen zeker niet vergelijkbaar !
Ik denk dat je met smuldier een goedkoper product hebt maar ook een mindere kwaliteit, dat kan ook haast niet anders voor die prijs.

Als ik smuldier pens in de winkel haal dan zit het in een bakje met een folie eromheen. Als ik dezelfde pens bestel bij een groothandel als bv Lupa, dan moet ik een hele doos afnemen en dan zit het in een kartonnen doos en de pens zit per portie alleen in een doorzichtig zakje. Dus niet in bakjes, en daardoor neemt dat veel minder ruimte in.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door