Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot alternatieve geneeswijzen (homeopathie, acupunctuur, bach-bloesems, etc.)

Moderator: Lizzy

Door Sjanie
#2051161
Een vraagje: mijn reu (bijna 6 jaar) heeft de laatste weken af en toe moeite om te plassen. Hij staat maar en hij staat maar, en dan komt er echt een ministraaltje urine uit, het duurt eeuwen natuurlijk voor zijn blaas leeg is. Het is niet constant, er zijn dagen dat het probleemloos gaat, maar dan ineens zit er weer een dag tussen dat het niet wil. Iemand een idee wat dat kan zijn en wat je eraan kan doen? Hij krijgt nu Reinosan (om de nieren schoon te houden), omdat hij eerder bloed plaste (dat is nu gelukkig over). Zijn prostaat is niet vergroot, gewoon normaal. Ik kan ook geen relatie leggen met stress. Hij krijgt al 5 jaar BARF.
Door tervueren milo
#2083631
Sjanie schreef: Een vraagje: mijn reu (bijna 6 jaar) heeft de laatste weken af en toe moeite om te plassen. Hij staat maar en hij staat maar, en dan komt er echt een ministraaltje urine uit, het duurt eeuwen natuurlijk voor zijn blaas leeg is. Het is niet constant, er zijn dagen dat het probleemloos gaat, maar dan ineens zit er weer een dag tussen dat het niet wil. Iemand een idee wat dat kan zijn en wat je eraan kan doen? Hij krijgt nu Reinosan (om de nieren schoon te houden), omdat hij eerder bloed plaste (dat is nu gelukkig over). Zijn prostaat is niet vergroot, gewoon normaal. Ik kan ook geen relatie leggen met stress. Hij krijgt al 5 jaar BARF.
Dat heeft Floris ook regelmatig.
Dan loopt hij maar heen en weer en overal gaan staan en soms lukt het ook niet goed.
Heel af en toe loopt hij ook zomaar leeg.
Ik heb hem al helemaal na laten kijken door de DA,bloed/urine onderzoek een echo en röntgenfoto's van de blaas laten maken.
Geen gruis,blaasontsteking of steentjes.
Het enige wat we op de foto hebben ontdekt is dat er in zijn rug een plekje zit wat niet helemaal goed is en daar zenuwbane zitten die naar de blaas gaan en dan loopt hij ook wat slechter en dan heeft hij er wat vaker last van.
Hij krijgt nu Carprodyl 1x per dag en blaascompositum van de groen os moet zeggen dat het wel beter gaat.
Laatst gewijzigd door tervueren milo op vr 12 aug 2011, 21:27, 1 keer totaal gewijzigd.
 Terug naar “Alternatieve geneeswijzen”

Barfplaats wordt gesponsord door