Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door May Linn
#2050283
Misschien een raar vraagje, maar wij gaan 14-20 juli op vakantie in dronten (agilityweek).
Nu gaan al onze honden mee, 7 stuks en die 21kg per week.
Voor al die dagen vlees mee nemen gaat niet goedkomen. Voor de eerste dagen wel natuurlijk.

Mijn vraag dus, weet iemand een adres in de omgeving Dronten?
Of is er iemand die in de omgeving Dronten woont, waar ik een paar kilo van over mag nemen.

Carnibest had ik al gevonden, maar is toch nog een half uur rijden. Ik wil eerst kijken of dichterbij niet wat is.
Als ik niks vind, gaan ze maar gewoon aan de smuldier. Maargoed heb liever barf dan smuldier  ;)


Edit; Ik kan ook zelf vlees meenemen natuurlijk, misschien dat het dan ergens mag logeren voor die paar daagjes en dat ik het dan ophaal op zondag of maandag.
Laatst gewijzigd door May Linn op zo 03 jul 2011, 16:35, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Door Petra*S
#2050669
Hoi,
Swifterbant is wel verder weg dan Dronten vanaf het logeerpunt gezien waar je zit. Bij Pet's Place in Dronten (ong 15 min schatten we hier rijden) verkopen ze tegenwoordig ook Carnibest (voorheen was dat Energique), dan is centrum Dronten dichterbij dan het verkooppunt Darf in Swifterbant. Als het goed is zitten jullie in het Abbertbos toch? Ik gok vanaf die plek dat je wel een half uurtje - 3 kwartier aan het rijden bent om in S'bant te komen...
Misschien dat je de dame van Swifterbant kan mailen (zij doet zelf ook aan agility en wie weet komt ze wel die kant op)

En tja kan je mijn vriezer wel aanbieden, maar da's toch ook Swifterbant dus ben je nog lang onderweg....
Gebruikersavatar
Door choopy
#2050680
Ikke woon in Dronten en heb dan 2 vriezers vol.
Ik heb 1 vriezer met oa Lupa KVV en KIVO
Andere vriezer zit konijnkarkas, pens, paardenvlees, lam en geitmix van SW.

Echt ruimte over zal ik niet hebben, maar je mag best een paar kilootjes komen halen.
Vanaf het Abbertbos is het ongeveer 10 minuutjes rijden
Gebruikersavatar
Door choopy
#2050683
Petra*S schreef: Hoi,
Swifterbant is wel verder weg dan Dronten vanaf het logeerpunt gezien waar je zit. Bij Pet's Place in Dronten (ong 15 min schatten we hier rijden) verkopen ze tegenwoordig ook Carnibest (voorheen was dat Energique), dan is centrum Dronten dichterbij dan het verkooppunt Darf in Swifterbant. Als het goed is zitten jullie in het Abbertbos toch? Ik gok vanaf die plek dat je wel een half uurtje - 3 kwartier aan het rijden bent om in S'bant te komen...
Misschien dat je de dame van Swifterbant kan mailen (zij doet zelf ook aan agility en wie weet komt ze wel die kant op)

En tja kan je mijn vriezer wel aanbieden, maar da's toch ook Swifterbant dus ben je nog lang onderweg....
Swifterbant is ongeveer 20 minuutjes rijden. En die dame uit Swifterbant komt niet die kant op. Is een kennis van mij al jaren, dus vandaar dat ik het weet.
Gebruikersavatar
Door May Linn
#2050718
choopy schreef: Ikke woon in Dronten en heb dan 2 vriezers vol.
Ik heb 1 vriezer met oa Lupa KVV en KIVO
Andere vriezer zit konijnkarkas, pens, paardenvlees, lam en geitmix van SW.

Echt ruimte over zal ik niet hebben, maar je mag best een paar kilootjes komen halen.
Vanaf het Abbertbos is het ongeveer 10 minuutjes rijden
Oh dat is dichtbij :D
Ik ga je even een pb sturen.
Gebruikersavatar
Door May Linn
#2050723
Petra*S schreef: Hoi,
Swifterbant is wel verder weg dan Dronten vanaf het logeerpunt gezien waar je zit. Bij Pet's Place in Dronten (ong 15 min schatten we hier rijden) verkopen ze tegenwoordig ook Carnibest (voorheen was dat Energique), dan is centrum Dronten dichterbij dan het verkooppunt Darf in Swifterbant. Als het goed is zitten jullie in het Abbertbos toch? Ik gok vanaf die plek dat je wel een half uurtje - 3 kwartier aan het rijden bent om in S'bant te komen...
Misschien dat je de dame van Swifterbant kan mailen (zij doet zelf ook aan agility en wie weet komt ze wel die kant op)

En tja kan je mijn vriezer wel aanbieden, maar da's toch ook Swifterbant dus ben je nog lang onderweg....
Deze houd ik ook even in gedachten, thnx :)
Meerdere dagen carnibest word me wat te gek qua prijs (dat is bijna 10 euro per dag  :o), maar voor een dagje ofzo is dat wel leuk.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door