Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door tycolaika
#2049652
hoi hoi
ik wou gewoon even iets met jullie delen
ik vind mijn meisje nl heel erg mooi
zei is mijn eerste barf pupje.
ik barf nog helemaal niet zo lang.
in de tijd dat ik ben begonnen met barfen , heb ik zena erbij genomen in ons gezin.
ik zie nu zoveel duidelijke voorbeelden van het barfen.
ik vind haar echt super in conditie. ze is echt fit , ze is dan wel puppy , maar toch merk ik in alles dat ze anders is qua conditie , en dingen vol houden. ze is a,s maandag 14 weekjes
als ik met tyco een blokje om ging , dan was hij heel gauw moe, en ging echt liggen , zo van , ik ben een protesterend pupje, die lekker blijft liggen haha.
met zena is dit helemaal niet.
mijn gevoel zegt , dit komt doordat ze heel andere voeding krijgt ???
nja , haha ik vind haar gewoon heel erg mooi een lekker blinkend slank dametje.. en ben een beetje heel erg trots op dr ;)

hier wat foto`s van haar , haar oortjes staan alleen een beetje gek hihi , ze zijn onder weg naar boven :D (labje x mechelse herder)

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

liefs van ons 4 tjes :D
#2049850
Wat een geweldig mooi pupje!  :-*
En wat leuk om te lezen dat je zo'n verschil ziet!
Mijn eerste hond was ook een kruising labje met een herder, maar die was blond (en toch slim :P)
Die had ook van zulke flaporen...  :smitten: :smitten: :smitten:
Nog veel plezier met je pupje en... met het barfen!
Groetjes,
Ineke
Door tycolaika
#2049853
dank jullie wel voor de complimenten
vond het gewoon leuk om te vertellen hoe tevreden ik ben :D

leuk he , die kruising, en indd wat je zegt slim dat ze zijn
sooooow zeg.
ze is nu al zindelijk dag en nacht (ongelukje kan altijd wel eens gebeuren)
ze weet wat zit  is , af , plat , en poot stil voor als ze blaft en dat gaat ook al goed , het is een top keffer nl.
ze kan het trap hekje open maken om na boven te kunnen glippen , en op het bed te gaan liggen haha.
dus dat ze slim zijn , daar ben ik achter gekomen haha.

zijn de oortjes van jou hond recht gaan staan ? heb sterk het gevoel dat ze omhoog gaan , af en toe staat er wel eens 1 recht , en opeens valt die weer om hihi
Door tycolaika
#2049869
hahahaha , ik zal ze vast in gaan slaan die zonnen brillen :D , maar neem aan dat dit normaal is , ze heeft immers ook een zwarte vacht.
dit was binnen , maar als ze buiten loopt in de zon , bewonder ik haar iedere x , het is echt een beetje extreem die glans
#2049882
tycolaika schreef:
zijn de oortjes van jou hond recht gaan staan ? heb sterk het gevoel dat ze omhoog gaan , af en toe staat er wel eens 1 recht , en opeens valt die weer om hihi
Ze zijn aardig rechtop gekomen die oren, maar de punten van de oren klapten om.
Geweldige oren hoor! Het stond juist heel eigenwijs.
Helaas heb ik geen digitale foto's van haar... dus ik kan het je niet laten zien.

Maak je maar geen zorgen hoor, alles komt goed!  8)
Gebruikersavatar
Door Kaio
#2051029
wauw wat ziet ze er super uit, wat een mooie vacht.


(Oja sorry  :-[  :biggrin2: maar mij valt de vloer ook op, is dat een echte tegelvloer ?)
Laatst gewijzigd door Kaio op ma 04 jul 2011, 13:57, 1 keer totaal gewijzigd.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door