Hier kun je al je vragen, problemen, informatie kwijt over vaccinaties, parasieten en wormen

Moderator: Lizzy

Door Enoch
#2046570
Enoch moet getitterd worden, wie wil nog meer meedoen zodat ik contact op kan nemen met Tannetje zodat ze deze kant op kan komen.

Ik zelf heb geen voorkeur voor een bepaalde dag, hebben jullie dat wel geef dat dan aub gelijk even door.

Groetjes Janette
Door Enoch
#2047155
Dan hou ik vooralsnog de vrijdag aan.

Ik heb al een mail naar Tannetje gestuurd om te vragen hoe het exact in zijn werk gaat en wat de kosten zijn, als ik daar bericht van terug heb dan geef ik dat allemaal wel even via pb door.

Via pb ook een berichtje gekregen dat we waarschijnlijk 2 honden erbij hebben dus we zitten al op 4. nog minimaal 2 erbij en dan kunnen we een datum gaan afspreken ;)

Groetjes Janette
Door Enoch
#2047249
[quote="Sennaruby"]
Sorry, Emmen is verder weg dan Otterlo... Helaas...
[/quote]

Dat is dan niet echt handig ;) dan kun je beter rechtstreeks naar otterlo :)

Groetjes Janette
#2047414
Hoelang is een titterbepaling betrouwbaar? Senna zou haar enting pas in december weer krijgen, maar ik zit er dus ook over te denken om te titteren. Arts en dier in Klijndijk tittert volgens mij niet, dus is het verstanding om nu een titterbepaling met haar te doen? Anders moet ik rond december maar effe naar Hoogeveen met haar.

Als ik Senna nu zou kunnen laten titteren dan wil ik ook wel mee doen. Voorkeur voor een dag heb ik eigenlijk niet. Begin maandag bij mij nieuwe werk, dus ik moet dan even kijken hoe het het beste zou uitkomen.
Door calimero_a
#2047420
Hier nog twee honden  :)

En Emmen is voor ons dichterbij dan Otterlo (scheelt 10 minuten), maar daar wonen m'n schoonouders ook dus dat zou wel makkelijk combineren. Laat maar weten hoe en/of wat.

:-* :-* :-*
Door Enoch
#2047948
Ik heb een bericht terug gehad van Tannetje.
Bij goed weer kunnen we het buiten doen onder de carport, is het koud of rotweer dan doen we het gewoon binnen in de woonkamer.
Een wachtruimte heb ik niet dus ik hoop op goed weer ;) De straat uitlopen en even oversteken en je staat ik een mooi wandelgebied anders moeten we bij mij in huis blijven en dan kunnen de honden niet los.

Over de kosten krijg ik nog bericht, die wacht ik nog even af zodat ik kan inventariseren hoeveel er echt mee gaan doen en dan kunnen we een datum gaan afspreken.

Groetjes Janette
Door Enoch
#2047952
Marielle1988 schreef: Hoelang is een titterbepaling betrouwbaar? Senna zou haar enting pas in december weer krijgen, maar ik zit er dus ook over te denken om te titteren. Arts en dier in Klijndijk tittert volgens mij niet, dus is het verstanding om nu een titterbepaling met haar te doen? Anders moet ik rond december maar effe naar Hoogeveen met haar.

Als ik Senna nu zou kunnen laten titteren dan wil ik ook wel mee doen. Voorkeur voor een dag heb ik eigenlijk niet. Begin maandag bij mij nieuwe werk, dus ik moet dan even kijken hoe het het beste zou uitkomen.
Volgens mij hangt de hoogte van de titterbepaling daar een beetje vanaf, de waardes in het bloed zakken normaal gesproken niet heel snel, dus bij een lage uitslag kun je toch nog een jaar wachten tot er eventueel geent zou moeten worden.
Anders zou je Tannetje even moeten mailen die kan je dat veel beter uitleggen dan ik dat kan ;)

Groetjes Janette
Door Rianne145
#2048037
Ik ga even tannetje mailen, of het nuttig is.

Zou je het minimaal 3/4 weken in het voren willen plannen? Ik moet er vrij voor vragen en dat kan niet een week van te voren. Graag op een vrijdagmiddag dan :)

Ik zou dan met 3 katten en een hond komen maar tel me nog maar niet mee.
Door Enoch
#2048833
we hebben nu in iedergeval al 6 honden die getitterd moeten worden.

Ik wil voorstellen om het op vrijdag 22 juli te laten doen tegen half 2? iedereen mee eens? dan ga ik Tannetje mailen of zij dan ook kan.

Groetjes Janette
 Terug naar “Vaccinatie/Parasieten/Wormen”

Barfplaats wordt gesponsord door