Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Tanna
#2048269
Mijn hond krijgt 's morgens orgaan en gemalen groente en 's avonds vlees/bot. Zij vindt dat duidelijk prettig, dus waarom niet? Beide keren eet ze na het wandelen, dus ze heeft tijd zat om uit te buiken.
Door Lizzy
#2048272
Ik geef na de grote wandeling eten. Dus na de activiteiten en ergens tussen 12 en 19 uur. Ik voer liefst niet op een te vast tijdstip. Daar raken ze maar aan gewend en dat maakt je minder flexibel.
#2048324
ik voer 1 x per dag , bij de grote honden , en dan savonds , als alle kids in bed liggen.
dit doe ik niet omdat ik niet wil dat ze het niet zien , want ze vinden het reuze interessant , maar mijn reu heeft baknijd.
en accepteert de kinderen niet bij het eten ,(niemand behalve mij eigenlijk) dus is gewoon voorzorg maatregel hier , en ik vind het fijn , omdat ze overdag erg actief zijn , en het mij geen goed gevoel geeft dat ze met een gevulde maag , activiteiten ondernemen , zoals heel hard dollen met andere honden op het veld.
Door Chunga
#2048430
Wij voeren een aantal dagen per week 1x per dag, dan krijgen de Dames tussen 17.00 en 19.30 hun "feestmaal".
En dat wisselen we af na hetgeen op het menu staat of activiteiten welke gepland staan zoals bijvoorbeeld:
wandeling, waterwerken of iets dergelijks...
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door