Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot alternatieve geneeswijzen (homeopathie, acupunctuur, bach-bloesems, etc.)

Moderator: Lizzy

#2027312
:crying: Het ging eiheiheindelijk goed. Senghe's darmen, z'n huid, z'n pupyschurft, z'n gedrag...Vind ik vanavond plotseling een snee in z'n flank. Ongeveer 1,5 cm lang en stond open en zag er niet fris uit. Dus naar de weekend-DA.

Gevolg: antibiotica-zalf in de wond, een spuit antibiotica en Stomorgyl( die smerig smakende antibiotica-pillen) voor 6 dagen mee. Iemand tips hoe ik ervoor kan zorgen dat z'n darmen dit n beetje vol gaan houden? Hij krijgt al Probio Forte over elke maaltijd( wou ik net proberen af te gaan bouwen, maar dat wordt nu na die kuur. Verdere tips?
#2027593
nadat het allemaal afgelopen is (wat een narigheid allemaal!), eens goed aan zijn weerstand werken. eerstje een kuurtje detox, en dan immuboost ofzo? dat zijn beide druppels van Phytonics waar ik goede ervaring mee heb, er zijn ook vergelijkbare middelen van andere merken.

bij wat voorn DA kom je normaal gesproken?
#2027942
nienk schreef: nadat het allemaal afgelopen is (wat een narigheid allemaal!), eens goed aan zijn weerstand werken. eerstje een kuurtje detox, en dan immuboost ofzo? dat zijn beide druppels van Phytonics waar ik goede ervaring mee heb, er zijn ook vergelijkbare middelen van andere merken.
Ga ik ff checken, merci!
bij wat voorn DA kom je normaal gesproken?
Ik heb een reguliere DA, bedoel je dat? Wel een hele goeie overigens, met kennis up-to-date en niet te beroerd om van geregistreerde middelen af te wijken als de niet-geregistreerde beter zijn. Kweenie hoe ze over vers denken eigenlijk, maar ze doen t maar met mijn keuze.
De DA waar ik nu was, was niet mijn eigen. Die smijten niet zo hard met antibiotica als deze, gelukkig.
#2029550
Veerle-scrappyToo schreef: Kuurtje zilverwater? De verkoper waar ik zilverwater koop zei dat zilverwater goed was voor de darmen...
Maar misschien is er nog wel iets veel beter ...
ummes, zilverwater is toch een soort antibioticum? Sloop je dan niet de goede bacteriën in de darm tegelijk met de verkeerde?
#2034893
Nijl schreef: ummes, zilverwater is toch een soort antibioticum? Sloop je dan niet de goede bacteriën in de darm tegelijk met de verkeerde?
Zilverwater is inderdaad een soort antibioticum en dat zou ik niet aanraden voor het herstellen van de darmflora nee. Ik denk dat je het beste probiotica kunt geven. En een kuurtje Cat's Claw.
#2035000
Lizzy schreef: Zilverwater is inderdaad een soort antibioticum en dat zou ik niet aanraden voor het herstellen van de darmflora nee. Ik denk dat je het beste probiotica kunt geven. En een kuurtje Cat's Claw.
Merci! Probiotica heeft ie al, ga ff Cat's Claw halen.
#2044685
Ik zit met precies hetzelfde probleem met Raiko en wil ook wel Cat's Claw proberen.
Ik vond dit op internet:
http://www.bodyvitaal.nl/vitaminen/186349/Echinacea-Cat-s-Claw-verhoogt-de-weerstand/?gclid=CKaY_qig1KkCFYOJDgodCDx4MA
Dit is volgens mij met een toevoeging met Echinacea.
Ik kwam deze ook nog tegen:
http://www.vitaminstore.nl/vitaminen/112268/CATS-CLAW-500MG-NOW/
Is het beter om degene te nemen met of zonder echinacea toevoeging?
 Terug naar “Alternatieve geneeswijzen”

Barfplaats wordt gesponsord door