Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door NuranSantoz
#2042015
Hallo allemaal,
Mijn naam is Marjan, ben 43 jaar en woon samen met man, 2 kinderen en twee Zwitserse witte herders, Nuran en Santoz in het zuidwesten van Friesland.
Nuran is een reu van 3 jaar en Santoz is 10 maanden, reu, maar zonder ingedaalde ballen...een "hetje" zeg maar ;)
Ik heb sinds 3 maanden mijn beide honden op kvv staan, nl. Lotgering, totaal, pens en vis en dit bevalt prima.
Voor de afwisseling geef ik kippevleugels, ei, yoghurt en heb net pens, nekken, knars en strotten besteld....ik wil graag een evenwichtig menu maken voor mijn honden en ben dus op zoek naar de nodige info hierover. Vandaar ook mijn aanmelding op dit forum. Ik lees al een behoorlijke tijd mee en ik vond het wel tijd dat ik me ging aanmelden!

Als jullie meer willen weten, vraag maar raak!
Door Lonaa
#2042020
Hoi!

Welkom!
In het Bibliotheek vind je de nodige informatie over het samenstellen van een menu en wat wel en niet te geven. :)
Gebruikersavatar
Door Meike en Daisy
#2042038
Hoi Marjan, wolkom ;)

Je bent goed bezig dus, beetje exprimenteren met barfproducten. Voor info en hulp ben je hier op de juiste plek. Succes met het maken van een mooi menu... Het lijkt in jet begin misschien veel en ingewikkeld, maar het wordt snel gewoon en logisch :)
Door NuranSantoz
#2042211
Dank jullie wel! Ga inderdaad eerst maar eens de bibliotheek bekijken...ik vind de info soms wel wat overweldigend...er is zoveel te weten en ik heb soms het gevoel dat ik er niet uitkom en helemaal niks weet haha. Maar ik denk dat een ieder die hier net komt kijken, dit gevoel herkend.
Door Lonaa
#2042347
[quote="NuranSantoz"]
Dank jullie wel! Ga inderdaad eerst maar eens de bibliotheek bekijken...ik vind de info soms wel wat overweldigend...er is zoveel te weten en ik heb soms het gevoel dat ik er niet uitkom en helemaal niks weet haha. Maar ik denk dat een ieder die hier net komt kijken, dit gevoel herkend.
[/quote]

Zeker. :) En dat gevoel en die twijfel blijft ook nog wel een tijdje. Maar gaat vanzelf over. ;)
Door Barf
#2042406
[quote="NuranSantoz"]
Dank jullie wel! Ga inderdaad eerst maar eens de bibliotheek bekijken...ik vind de info soms wel wat overweldigend...er is zoveel te weten en ik heb soms het gevoel dat ik er niet uitkom en helemaal niks weet haha. Maar ik denk dat een ieder die hier net komt kijken, dit gevoel herkend.
[/quote]
Welkom, je kan ook altijd een voorbeeldmenu maken en dan kijken je forummers erna of het inderdaad compleet is ;)
Door NuranSantoz
#2042446
Mijn menu bestaat nu uit KVV met een aanvulling van groentemix en een keer een kippevleugel i.pv. KVV. Daarnaast krijgen ze ei en yoghurt.
Ik zal het eens opschrijven en dan hoop ik op goede tips ;)
Gebruikersavatar
Door Senna99
#2043261
Hoi Marjan,

Welkom hier! Nuran en Santoz (fan cosmo's noflik stee toch?). Ik train bij Aeltsje met Raiko, mijn witte herder. We hebben elkaar wel eens gezien bij de IV en clubmatch. Raiko was ook afgespeend op energique en had dit op een gegeven moment ook wel gezien. Vond tie niet meer te pruimen. Ik heb 'm vanaf toen op een combi van kvv (carnibest/haaksbarf/tinlo) en barf gehad. En heb net de overstap gemaakt naar totaal barf.
Het is idd in het begin even puzzelen en heel erg veel lezen.Maar ook erg leuk en leerzaam vond ik.
Die twijfels zijn heel erg herkenbaar hoor!! :) :) :)
Door Lil
#2043804
Welkom! Neem maar rustig de tijd om mee en mee alles te lezen. Het went vanzelf en voor je het weet heb je heel wat kennis verzameld ;)
Door NuranSantoz
#2043992
Dank jullie wel voor alle leuke reacties!!!
Moet nog een heleboel leren, maar het gaat zeker goed komen!
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door