Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid van de kat. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Door Envie
#2043547
:-[Gisteravond ging Siepie ineens hard achteruit. Ik had nog een blikje krachtvoer gehaald omdat ze al 5 dagen amper gegeten had. Ik wist dat dat een verkeerde keuze kon zijn, maar je moet iets. Alle andere voertrucjes mochten haar niet overhalen om weer genoeg te eten....
Ze heeft het nog wel lekker opgegeten en op dat moment ben je toch nog even blij dat ze lekker zit te smikkelen  :-[
Rond 23.00 ging het echt slecht. Heb nog een bouillonnetje gekookt maar dat wilde ze ook niet meer. Paar slokjes poezenmelk gingen er nog in en vannacht heeft ze nog een paar hapjes blik gegeten. Vanmorgen om 5.30 weer opgestaan en toen kon ze haast haar mandje niet meer uit komen. Ze wilde het wel want ze wilde naar buiten. Ik heb om 8.00 een dierenarts gebeld, en om 8.45 is ze lekker thuis op de bank ingeslapen  :'(
Dag lieve Siepie ik wens je een mooie reis en een fijn weerzien met je mama, je broertjes en zusjes die veeeel te vroeg vertrokken zijn  :'(
Door Mevroi Kruim
#2043557
Achjee  :'( dag Siepie! Aan de ene kant voor jou schrikken dat het zo snel gegaan is, maar aan de andere kant mooi voor haar dat het einde rustig en vredig was.
Heel veel sterkte! Wat zul je haar missen na 19 jaar  :'(
Door Envie
#2043958
Ze is inmiddels begraven bij haar andere huisgenootje op n mooi plekje op ons erf...
DANK voor jullie medeleven !!
 Terug naar “Vragen en Problemen gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door