Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door Gijsbert
#2043244
Uit jullie optiek die ook de mijne is; 'rauw vlees is voor een hond het best.' wil ik jullie vragen hij je brokkenttroep hu onderscheid van goed spul.

Deze vraag n a v. een brochure die ik ontvang bij Onze hond.

ps. brochure is van SANYpet.
Gebruikersavatar
Door Angelique
#2043365
Sanypet is dieetvoer, brokken, gemaakt door een dierenarts. Is het nu de bedoeling dat wij gaan zeggen of dit wel/niet goede brokken zijn?
Door nienk
#2043589
ik denk dat je vraag is of die brok een goede brok is vergeleken bij andere brokken? de ene brok is de ander niet, dat klopt. maar het blijven brokken. je vragen daar over kan je beter stellen op het hondenforum ofzo.
Door nienk
#2043767
Daarmee bedoelde ik overigens niet dat ik dit een minder slechte brok vind, ik heb er geen ervaring mee. wat is de reden dat je overweegt deze brok te voeren ipv rauw, aangezien je wel van mening bent dat rauw vlees het beste is?
Door M@rina
#2044002
Er zijn wel brokken met een hoog gehalte aan vlees, Orijen bijvoorbeeld in tegenstelling tot de meeste brokken waar maar zo'n 25 % vlees in zit, maar het vlees in brokken is verhit en in het verhittingsproces gaan veel voedingstoffen verloren of veranderen van structuur. Dus hoeveel vlees er ook in zit het is niet te vergelijken met vers.
Is dat misschien een antwoord op je vraag?
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door