Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door saluki
#2042831
Wie is er bekend met het biologische vlees van Odin?? en zo ja wat vinden jullie hiervan?
Ik zou het graag willen bestellen.
Groet Tineke.
Door Remke
#2042934
Wij bestellen het af en toe mee met de boodschappen, ik vind het wisselend en geen volwaardige voeding, maar lekker voor de hondjes voor af en toe. Er zit veel orgaan in, soms heb ik bakjes met vrijwel alleen long en wat lever. Dit is ons bakje van gisteren, wat het precies is is onduidelijk, er zit geen bot in en die witte stukjes lijkt wel van dat euhm vleesvlies, dus hierin lijkt wel wat spiervlees te zitten
Afbeelding

Afbeelding
Door saluki
#2042971
Dank je voor de foto, :) :) ik dacht omdat er 40 % orgaan in zit doe ik er zelf vlees bij. Maar als er ook long inzit vind ik het niet geschikt om straks aan de puppen te voeren.
Door Irish
#2042977
Heb het 1x besteld.
Ik dacht het als leuk betaalbaar adresje voor bio orgaan te kunnen gebruiken, maar omdat het (zoals foto) echt een mix is van allerlei kleine friemeltjes bij elkaar is het lastig te bepalen wat het nou precies is.
Het ziet er voor de rest wel prima uit! Dus voor af en toe is het prima om te geven :)
Gebruikersavatar
Door *Dorothea*
#2043008
Voorheen kocht ik het vaak. De eerste keren waren het echt bakjes met mooie stukjes spiervlees en wat orgaan.
De kwaliteit werd echter minder, ze stopten bijna alleen nog maar orgaan in de bakjes en het zag er minder fris uit. Nu heb ik het al zeker een jaar niet meer besteld.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door