Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Xada
#2042494
De brocoli in mijn tuin kan geoogst worden. Een deel gaat naar de honden, maar kan ik daarbij ook wat blad en/of stengel doorheen malen?
Door Lonaa
#2042497
Ik neem aan van wel. Stengel sowieso.

Nederland schijnt 1 van de weinige landen te zijn waar ze alleen de roosjes eten, ipv met of zelfs alleen de stengel.
Door Lizzy
#2042535
Ja hoor, alles kan naar de honden. Ik vind de steel trouwens lekkerder dan de roosjes.
Door Xada
#2042551
Bedankt, dan ga ik zo nog even wat pureren.
Ook hier in Portugal worden alleen de roosjes gegeten.
Door marjan23
#2042695
Wij koken de steel altijd mee, is inderdaad lekkerder, de overgebleven roosjes gaan naar de honden :biggrin2:
Maar hé is die bij jou in de moestuin al klaar, wij moeten nog wel even wachten  :biggrin2:
Door Xada
#2042869
Ik ben laat dit jaar met de groentes etc. De meeste mensen zijn al met de tweede oogst bezig. Hier gaat het moestuingebeuren het hele jaar door. Zo zaai ik mijn tuinbonen al in november, dan kan ik oogsten in april. Ook heb ik al eigenlijk iedere dag een pond aardbeien van mijn planten (45 stuks) en dat ook al vanaf eind april. Dat is het voordeel van een warm land.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door