Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

hoeveel gram Barf mag een kitten van 2 maanden hebben

4x per dag
Geen stemmen
0%
hoeveel
Geen stemmen
0%
Door Maryana
#2042440
Wij wonen in Spanje het grootste deel van het jaar, onze hond Aafke een Hollandse herder vond een kitten gedumpt door een eigenaar bij het strand. Geen interesse meer in spelen of zwemmen. Dat katje moest mee.
Mijn man gruwelijk alergies was dus niet zo blij, maar wegdoen zo'n klein mormel, nee dat konden we ook niet. Het was toen schat ik 2,5 week, tandjes nog niet echt aanwezig. Het paste in je handpalm.
Melk wilde ze niet dat werd het in een babypate gemixt, daar tierde ze welig op. water via een pipet.
De kat is het jong geworden van Aafke, ze is erg bemoederend en Mau(zoals ze nu heet) vind dit alles prima, ze wordt gewassen en slapen samen. Aafke eet Barf en wil dit ook met Mau doen.
Middels is Mau 2 maanden en ik ben haar langzaam op barf aan 't zetten alleen hoeveel gram en hoe veel keer per dag voed ik 't??
Ik starte van 9 tot nu 4x per dag is dit wel genoeg?
Ik voed nu eigenlijk op gevoel maar, wil eigen wel graag een goede richtlijn!
Verder wil ik graag via Barfplaat weten of iemand zich over dit diertje wil ontfermen, zolang het nog niet te veel haar veliest, gaat het nog wel met mijn man, maarzeker weten zal hij het te benauwd krijgen als het wat groter wordt.
Omdat ik haar met barf voer wil ik graag iemand die hier ook voor is en dus niet zomaar aan iemand meegeven die haar weer brokken geeft.
Helaas weet ik niet hoe je foto's plaatst maar, ik kan je ze als je interesse heb wel mailen.
Mau is een vrouwtje, wit snoetjes, kraag en pootje, net kousen, verder is ze grijs gestreept en heeft om de oortje en oogjes een creme kleur, prachtis is ze, ook volgens de dierenatrs. Ze is wormenvrij, speels en gaat goed om met honden. .
graag reacitie's

De kat heeft geen huis gevonden en is dus nog steeds bij ons, tot nu toe vertoont Ernst(mijn man) geen alergische reacties  :D
We zijn dol op haar en we proberen of we het zelf kunnen houden, ze eet nu BARF 125 gram per dag en wil graag meer.
Zelf droog ik hier kleine visjes en reepjes kip die Aafke en Mau als snack krijgen, dat gaat er in als koek.
Laatst gewijzigd door Maryana op zo 31 jul 2011, 22:09, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Lonaa
#2042488
4 x per dag voeren is prima hoor.

Onze katten krijgen +/- 125 gram per dag. Onze kittens aten gewoon mee met de rest van de katten. Eten staat hier bijna de hele dag, dus ze kunnen zelf eten.

Ik kan je poes niet opnemen, ik heb er al 6.

Je zou via het herplaatsgedeelte poes aan kunnen melden, dan komt ie op de site met herplaatsers van barfplaats.

Barfplaats wordt gesponsord door