Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door RiaMacho
#2039713
Ik lees op verschillende topics iets over zilverwater. Wie kan voor mij alles op een rijtje zetten waar het voor gebruikt kan worden.

Ik begrijp dat het een natuurlijke antibiotica is. kan het ook gebruikt worden bij een voorhuidontsteking om mee te spoelen. Want dat spul van de DA om te spoelen vind hij absoluut niet prettig. Hij krijgt ook silicea D12. En werkt het bij hoesten? Ik ben er niet zeker van of het kennelhoest is daar hoest ze eigenlijk niet erg genoeg voor ze krijgt er een dennenknop honing hoestsiroop voor. En dat verzacht haar keel wel. Het hoesten is al niet meer zo erg.
Gebruikersavatar
Door Angelique
#2039761
Ik gebruik het daar, overal waar ik een bacterie vermoed. Ik heb zelf geen ervaring met het reuenspoelen met zilverwater, maar omdat het smaakt en aanvoelt als water zal je reu het gebruik ervan zeker prettiger vinden dan wat je nu gebruikt.
Door sella
#2039839
Ik spoel puspiem met zilverwater. Dat voldoet bij mij zo goed dat ik geen hibiscrub gebruiken ga tot het niet anders kan.
Door vagebond
#2039851
Vorige week nog gebruikt bij Gina, die in een soort zwart moeras in het bos gedoken was. Gina, 5 maanden oud, niet geent voor Weil, dus ik was er niet echt blij mee.
Ik heb het altijd op voorraad staan. Laat je het weten of het helpt? Gr. Ingrid
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door