Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Lizzy
#2038598
Oh mijn hemel, wat vreselijk :o :o :o :'( :'(
Is het die agressieve vorm die laatst ook in Almere was aangetroffen?
Ik wens je onnoemlijke veel sterkte. Ik hoop dat je labje opknapt!!!!! We gaan duimen :-*
#2038607
Ik weet het niet Lizzy, of het de agressieve vorm van botulisme is.
Maar was dat geen blauwalg in Almere?

Ze is vanmiddag opgenomen en ik heb er voor gekozen haar te laten beademen als het nodig moet zijn
Ik kan haar nog niet missen....

Gistermorgen was ze verlamd aan haar achterpoten, gistermiddag ook aan haar voorpoten.
Leida Viseé die gisteravond nog langs is geweest voelde gisteravond wel wat reactie van Amber als ze in haar tenen aan haar voorpoten kneep.
Dat deed ze gistermiddag namelijk niet!
Geen enkele reactie.

Vanmorgen had ze geen controle meer over haar tong en hoewel de IC gisteravond al klaar stond om haar op te vangen hebben we haar vanmiddag pas weg moeten brengen ivm verstikkingsgevaar

Ze mag nog niet doodgaan, we gaan deze strijd aan
Door Lizzy
#2038624
Boris-Amber-Damey schreef: Ik weet het niet Lizzy, of het de agressieve vorm van botulisme is.
Maar was dat geen blauwalg in Almere?

Ze is vanmiddag opgenomen en ik heb er voor gekozen haar te laten beademen als het nodig moet zijn
Ik kan haar nog niet missen....

Gistermorgen was ze verlamd aan haar achterpoten, gistermiddag ook aan haar voorpoten.
Leida Viseé die gisteravond nog langs is geweest voelde gisteravond wel wat reactie van Amber als ze in haar tenen aan haar voorpoten kneep.
Dat deed ze gistermiddag namelijk niet!
Geen enkele reactie.

Vanmorgen had ze geen controle meer over haar tong en hoewel de IC gisteravond al klaar stond om haar op te vangen hebben we haar vanmiddag pas weg moeten brengen ivm verstikkingsgevaar

Ze mag nog niet doodgaan, we gaan deze strijd aan
Ja, sh*t sorry, je hebt gelijk, dat was blauw-alg....

Jeetje joh, wat een drama :'(. Nee, tuurlijk kun je haar niet missen! We duimen en bidden voor jullie :-*. Wat is verder het behandelplan op het IC voor Amber?
#2038636
Ze gaan ervoor zorgen dat ze niet uitdroogd, dat haar vitale organen het lang genoeg blijven doen en haar beademen zodra het nodig is.
Hier heb ik ze al toestemming voor gegeven zodat ze mij niet eerst hoeven te bellen als het nodig is.
Meer kunnen ze ook niet doen
Verder is het allemaal afwachten en moeten we maar hopen en bidden dat die rottige bacterie snel dood is en dus geen toxines meer uitscheid.
Ze kán het overleven.
Ze móet bij die weinige zitten die het overleeft hebben

:'(
Gebruikersavatar
Door Wijnie
#2038696
*Natasja* schreef: Oh jee, wat vreselijk... Mag ik vragen waar ze het precies heeft opgelopen, Oudenbosch is hier vlakbij  :-\

Ik duim voor je meisje!  :-*
Natasja, het is in de buurt van de Vaartweg.
Zegt je dat iets?
Daar zijn wat 'meertjes' en daar hebben de meiden in gezwommen.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door