Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

#2037189
Kom ik vanmorgen beneden, heb ik naast een kruising herder, Ierse Wolfshond en Duitse Staande Langhaar ook een kruising Bull Terrier  :o :(

Afbeelding

Mijn arme, oude, half blinde, half dove pechvogel Djinty was een beetje misvormt  :'(  We 'hoopten' op een steek van een insect maar de zwelling ging absoluut niet weg. Dus vanmiddag toch maar even gebeld met de DA en verteld dat mijn herder er nu half uitzag als een Bull Terrier. Of ik meteen maar wilde komen. Dus ik erheen, was ook meteen als eerste aan de beurt en helaas, geen steek maar een dikke vette ontsteking in Djinty haar meer dan waardeloze gebit, of de restanten daarvan. Zag ook een hele fistel zitten toen de DA erop wees. Nu aan de AB voor 14 dagen maar de DA vreest dat we niet onder een operatie uitkomen. Hart en longen zijn goed, we hebben bloed afgenomen voor een onderzoek voor de narcose. Ze is wel 13 jaar en 9 maanden  :(  Maandag bellen voor overleg............. Mijn zorgenkindje........
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door