Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot alternatieve geneeswijzen (homeopathie, acupunctuur, bach-bloesems, etc.)

Moderator: Lizzy

Door lola woef
#2033143
hoi
mijn hond heeft bijna een maand geleden nierfalen gehad
en jaaaaaaaa godzijdank doet ze het nog dankzij tannetje koning
maar ben dus afgelopen woensdag naar de kapschuur geweest waar ik zeer enthousiast  over ben
mijn hond is hier erg van opgeknapt en doet het weer als vanouds (sinds die woensdag dus)
alleen dan hoor ik weer enge geluiden om me heen dat dit vaak tijdelijk is (de bioresonantie therapie)
en dat ze een terugval kan krijgen

en dat het de thymus kan beschadigen (weet niet zeker of ik dat wel goed in mijn hoofd heb opgeslagen)

daar krijg ik dus hartkloppingen van  :o
IEMAND hier ERVARING hiermee

hopelijk alleen positieve :biggrin2:
Laatst gewijzigd door lola woef op za 11 jun 2011, 17:10, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Lizzy
#2034897
Ik heb eerlijk gezegd geen flets idee waar dit over gaat :-[

Wat is de kapschuur? Is dat een tent waar jouw hond bioresonantie heeft gekregen ofzo? En nu ben je bang voor een terugval? En bedoel je dat je hebt gehoord dat de thymus kan beschadigen van bioresonantie? Dat laatste lijkt me serieus een broodje aap. En een terugval kun je altijd krijgen, wat je ook doet, maar dan ga je toch opnieuw naar de kapschuur?
Door DJ_Doerak_Tucker
#2036631
De kapschuur is inderdaad een praktijk voor holistische diergeneeskunde. DJ, onze golden retriever, is er ook behandeld voor jeuk klachten. Met goed resultaat, alleen door een anti-teken middel is de boel weer verstoord geraakt :-X.

Ik kan me werkerlijk niet voorstellen dat bioresonantie op welk vlak dan ook schadelijk kan zijn, er worden alleen blokkades opgespoord en er wordt bekeken wel middel het best ingezet kan worden. Er gebeuren geen abracadabra dingen met het lichaam zelf.
Door lola woef
#2037367
Lizzy schreef: Ik heb eerlijk gezegd geen flets idee waar dit over gaat :-[

Wat is de kapschuur? Is dat een tent waar jouw hond bioresonantie heeft gekregen ofzo? En nu ben je bang voor een terugval? En bedoel je dat je hebt gehoord dat de thymus kan beschadigen van bioresonantie? Dat laatste lijkt me serieus een broodje aap. En een terugval kun je altijd krijgen, wat je ook doet, maar dan ga je toch opnieuw naar de kapschuur?
nee dat over de thymus weet ik niet zeker of dat goed (in mijn bovenkamer) is blijven hangen

waarom ik me druk maak is omdat ik enge verhalen hoor over dat de werking tijdelijk is en wil weten of dat ook waar is
want ben als de dood daarvoor
ben juist zo blij dat mijn hond hier zo van is opgeknapt
Door lola woef
#2037370
DJ en Doerak schreef: De kapschuur is inderdaad een praktijk voor holistische diergeneeskunde. DJ, onze golden retriever, is er ook behandeld voor jeuk klachten. Met goed resultaat, alleen door een anti-teken middel is de boel weer verstoord geraakt :-X.

Ik kan me werkerlijk niet voorstellen dat bioresonantie op welk vlak dan ook schadelijk kan zijn, er worden alleen blokkades opgespoord en er wordt bekeken wel middel het best ingezet kan worden. Er gebeuren geen abracadabra dingen met het lichaam zelf.
fijn om te horen
ben je nog een keer terug geggaan voor een tweede behandeling om de jeuk weer weg te krijgen?
Door DJ_Doerak_Tucker
#2038482
Nee, 't is ook alweer een tijdje geleden, dat liet de portemonnee toen even niet toe ;). Wij zijn op dat moment ook overgestapt op rauwe voeding en dat heeft al een hoop geholpen, hoewel nog niet alle klachten verdwenen zijn. Hij krabt ook veel wanneer hij opgewonden is dus het zal deels ook aangeleerd gedrag zijn. Hij heeft verder geen huidklachten dus we laten het hierbij.
Door lola woef
#2039468
DJ en Doerak schreef: Nee, 't is ook alweer een tijdje geleden, dat liet de portemonnee toen even niet toe ;). Wij zijn op dat moment ook overgestapt op rauwe voeding en dat heeft al een hoop geholpen, hoewel nog niet alle klachten verdwenen zijn. Hij krabt ook veel wanneer hij opgewonden is dus het zal deels ook aangeleerd gedrag zijn. Hij heeft verder geen huidklachten dus we laten het hierbij.
:) :) :)
Door sella
#2040519
lola woef schreef: nee dat over de thymus weet ik niet zeker of dat goed (in mijn bovenkamer) is blijven hangen

waarom ik me druk maak is omdat ik enge verhalen hoor over dat de werking tijdelijk is en wil weten of dat ook waar is
want ben als de dood daarvoor
ben juist zo blij dat mijn hond hier zo van is opgeknapt
Als de werking tijdelijk zou zijn, dan is er mischien wel een ander middel nodig nu.
als je je zo druk maakt, voelt je hond het ook.
Die stress kunnen jullie beiden missen.
Geniet van elkaar, en trek aan de bel als ze minder mocht worden.
Zo doe ik het, en er kan altijd wat veranderen in een dier, of mens, dat je dan een ander middel nodig hebt, of een aanvulling, of juist hulp met ontgiften ;)
Door co
#2067385
ik heb zelf zo'n behandeling gehad voor benauwdheid 15 jaar geleden ,ik moest toen puffen met ventolin.
na de behandelingen nooit meer ventolin hoeven te gebruiken .
ik ben wel een paar jaar later een keer op herhaling geweest.
het is de bedoeling om je lichaam weer sterk te maken en om bewust te eten .
bij mij waren de behandelingen van het eten en de toe voegingen aan smaakstoffen etcr. de oorzaak dat ik alergies(voor voedsel) werd en zo doende kreeg ik het benauwd.
en dit werkt dus ook voor een hond ,goed na denken wat het beste voedsel voor jouw hond is en vaak kom je dan bij vlees uit.
groetjes co.
 Terug naar “Alternatieve geneeswijzen”

Barfplaats wordt gesponsord door