Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot alternatieve geneeswijzen (homeopathie, acupunctuur, bach-bloesems, etc.)

Moderator: Lizzy

Door Ellen Els en Nina
#2034749
Heeft er iemand ervaring met zelf zilverwater maken? En welk apparaat is daarvoor geschikt. Ik zie verschillende apparaten op internet. Ook de prijzen varieren nogal  ;) (van 80-199 euro)
Gebruikersavatar
Door spreeuwtje
#2036592
ik heb een goedkoop setje van een vriendin gehad (75 euro zei ze)
gewoon een paar draadjes en 3 9 volt batterijen met 2 tangetjes en 2 staafjes zilver..
op het internet kun je vinden welke tijdsduur je het in het water moet zetten voor welke klacht..
verder gebruik ik een glazen pot om het in te maken (oude koffiekan) en gebruik ik altijd gedestilleerd water..

werkt prima.. :)
Door Ziviaantje
#2039955
Ik heb zilverwater gebruikt bij een oogontsteking bij Indy. Toen gewoon gekocht, maar lijkt me wel wat om dat zelf te kunnen maken. Ik lees mee!  ;)
Door sella
#2046986
Ik maak het zelf, heb het bij zilverwater.nl gekocht en die niet automatische omdat broerlief het berekent met weerstand verandering.
Wij doen het al  2 jaar omdat er veel doorging met Diego en ons.
Nu maken we eens in de zoveel tijd 2 liter.
Door sella
#2048088
Gedestileerd water. Ik weet het niet, als ik het koop staat er een houdbaarheid van 18 maanden op.
Mijn batch wordt na die periode, als het nog niet op is, gebruikt om schoon te maken in huis.
 Terug naar “Alternatieve geneeswijzen”

Barfplaats wordt gesponsord door