Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Taxi
#2033986
Hallo ied,
Effe mijn verhaal...
Ik voer mijn dogy's ( border coliie)al hun hele leven Barf ..zonder enige problemen , buiten dan dat er eentje te plat kakt of zo tssss  ;)
Nu vorig weekend had ik met Taxi iets heel anders voor, ze de nacht van Za op Zo al gebraakt , en voelde zich niet echt top, toen we bezoek hadden was er nieks aan de hand totdat het volk weg was , weer een hoopje miserie, geen zin in eten en weerom erg tam....
Maandagmorgend was het echt miserie , echt water overgeven en kon ik ook dierct bij de da terecht , spuitje voor de maag en anticicotica.....alleen naarmate de dag vorderde werd ze alsmaar slechter, ze begon te zwanselenen en op den duur begonnen bepaalde spieren op te stijfen.........
Ik kon toen direct terug bij de DA terecht en die was ook heel erg bezorcht.. ze zou vergiftigd zijn en 't was er 'derop of 'deronder ..gelukkig is ze der nu door..ik ben nu steeds niet gerust...
Herkent dit iemand  of weet iemand raad ..
Door charmed
#2034163
Een van mijn honden is ooit ook vergiftigd geweest, maar zij had een dosering binnengekregen waar ze net niet dood aan kon gaan. Wel had ze bloed overgeven en bloed in de ontlasting. Dit heeft 2 dagen geduurd dat ze bloed overgaf en bloed poepte. Heb er verder nooit bij stil gestaan.

Heeft ze nog verschijnselen dan? Of is ze anders dan anders?

Heel veel sterkte
Door Veerle-scrappyToo
#2034316
Heh wat een verhaal.  Gelukkig is het allemaal goed gekomen.  Enig idee waar of door wat ze de vergifiting heeft opgelopen?  Zou iemand iets in de tuin kunnen gooien hebben of zou ze in een bos iets kunnen gegeten hebben?
Gebruikersavatar
Door Sammy1980
#2034335
Jeetje wat heftig!!

Helaas zelf ook de ervaring met een vergiftigde hond  :-X
Sammy had buiten wat in de bosje gegeten, bleek later vlees met rattengif te zijn geweest.
2 dagen en een nacht aan het infuus bij de DA gelegen en gelukkig heeft ze het gered.
Ook geen schade aan organen enzo, ondanks dat het toch lang in haar lichaam heeft gezeten.

Weet je waardoor ze vergiftigd is??

Sterkte met haar!!
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door