Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Waar barfen jullie honden/katten

In de kamer.
10
6%
In de keuken.
37
24%
Buiten.
60
39%
Op een kleed.
14
9%
In de mand/bench.
10
6%
Anders.
23
15%
Door Truus
#203245
Ik ben eigenlijk wel eens benieuwd waar jullie de honden/katten, laten barfen.

Ik heb vloerbedekking in de kamer dus ik laat de honden lekker trekken en sleuren in de keuken als ze een lap vlees,pens of bot krijgen.

Hoe doen jullie dat en blijven jullie er ook bij?

Groetjes Truus.
Door Elvira
#203251
Zingaro krijgt z'n botten buiten. Maar hij krijgt dat maar af en toe (normaal Carnibest). De rest krijgt hij in z'n bak. Ik vraag me dat ook wel eens af, als hij met zo'n kip op z'n kussen gaat liggen, dan kan die meteen in de was. :-\
Door Kaar
#203266
Als het om botten gaat met vlees lekker in de bench.
Als hij klaar is maken we die helemaal schoon voordat hij er weer in mag.
En ik blijf er altijd bij als hij eet.
Door Jolly
#203267
botten ( ribben van vic bijvoorbeeld) gewoon op zijn kussen of als de tuindeur open staat, gaat hij in de tuin liggen. Riblappen trouwens ook.

Kippie krijgt tie in de arena( dus buiten) maar een kippenpoot weer gewoon binnen op zijn kussen.
heb laminaat en zijn kussen kan in de was :D

meestal geef ik botten na zijn eten (als toetje) en dan ben ik er soms wel soms niet bij.
Zit er niet met mijn neus boven op.
Door Truus
#203272
[quote="sylvia"]
Ik niet, ze krijgen de botten en ik ga daar niet bij zitten, wordt ook moeilijk want ze gaan allemaal zover mogelijk uit elkaar liggen
[/quote]
Ik wel...ben ik zo'n watje ::)?

Ik hou het liever in de gaten anderes heb ik geen rust :-\
Door geer
#203313
Carnibest of 'normale barf' in de bak in de keuken (zeil), penslappen, kuikens en aanverwante bloederinge en/of stinkende artikelen op het balkon. Botten in de bench (Sophie is veel trager dan Ted en ik wil haar toch rustig laten kluiven, anders gaat ze lopen schrokken)
Door Lizzy
#203326
Vlees en groente: in de hun voerbakken.

Hele vis en penslappen en vleesbotten: op hun rubber kleedje in de woonkamer. Hele vis soms ook in de tuin.

Ei: in de tuin (deze willen ze persee met schil en ze willen persee de eieren op een harde vloer laten stuiteren en dan leegslurpen).
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door