Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door suzanne 1
#2029358
Mijn Max had dit op het allerlaatst, maar die was wel gecastreerd. Omdat hij toch niet verder kon is hier niks meer aan gedaan. Bij Max was aan de buitenkant nog niks zichtbaar. Hij had alleen een bultje en moeite met poepen.
Door suzanne 1
#2029603
vanaalst schreef: en hoe poepte hij?
duurde het lang, ging ie moeilijk zitten, jankte die met poepen?
Hij zij niks o.i.d. maar hij was ook hard voor zichzelf. Wij merkten eigenlijk alleen dat hij erg lang deed over poepen en dan een paar pasjes, weer een mini stukje poep, dan wat verder lopen weer ff zitten en een klein stukje poep.
Dat deed hij daarvoor nooit, dan ging ie zitten en 30 sec later was het klusje geklaard. Nu zat hij wel soms 1 minuut voor een mini stukje, of liep hij half zittend en poepend verder. Is al ff geleden maar denk dat hij er soms wel 100 meter mee bezig was.
Gebruikersavatar
Door var Stolthet
#2030509
De kruizing malthezer/poedel van mijn zusje is hieraan 2x geopereerd. Bij hem zag je duidelijk een uitstulping schuin onder de anus zitten.
Poepen deed hem pijn, ging moeizaam en er kwamen kleine geplette keuteltjes uit (at brokken).
Toen hij een 3e kreeg en ruim 13 jaar was hebben ze hem laten inslapen. Het lijf kon geen narcose aan en de pijn en moeilijk poepen was ook geen leven meer voor hem
Gebruikersavatar
Door var Stolthet
#2032629
Volgens mij een jaar of 10. Er was toen tegen haar gezegd dat het zeldzaam was dat zoiets nogmaals terug zou komen. Helaas voor het hondje dus 3x.....
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door