Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid van de kat. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Door *Yvje*
#2030660
Hoi ! Ik ben op zoek naar een goede dierentolk hier in de provincie Groningen, die thuis op bezoek komt ?

Iemand die er ervaring mee heeft of er eentje weet in deze provincie ?
Gebruikersavatar
Door me and my boys
#2030679
waarom wil je dat ze bij je komt?
ik heb ook een dierentolk geraadpleegd, foto opgestuurd en na een week een telefoongesprek van een uur gehad...
Door vitess
#2030750
Ik ben een paar weekenden bij Mieke Zomer geweest, alleen woont zij in Gelderland. Zij werkt ook met foto's. Ik weet niet of een dierentolk wel bij mensen thuis komt, kan me voorstellen dat het dan niet meer 100% objectief zal zijn?
Door *Yvje*
#2030876
Ja, ik heb geen idee eigenlijk, ik heb zelf ook altijd mijn twijfels bij mediums via foto.
Ik maak liever even persoonlijk contact, dan kan ik weer beter aanvoelen of het goed zit.
Denk dat het hem daarin zit. Maar als iemand een echt betrouwbare tolk weet via foto kan
ik het natuurlijk eens proberen ?

Ik vraag het omdat ik mijn kater Axl soms wat agressief gedrag vertoont naar mijn andere poes.
Zie topic : dominant gedrag kater ?
Wie weet weet een tolk beter wat en òf er hem iets dwars zit.

Heb je er wel wat aan gehad ?
Door claudiaB
#2031534
vitess schreef: Ik ben een paar weekenden bij Mieke Zomer geweest, alleen woont zij in Gelderland. Zij werkt ook met foto's. Ik weet niet of een dierentolk wel bij mensen thuis komt, kan me voorstellen dat het dan niet meer 100% objectief zal zijn?
Hoe heb jij de weekeinden ervaren?
Ik ga in Juli de cursus "de brontaal van dieren" bij Mieke Zomer doen.
Ik verheug mij er enorm op!
Gebruikersavatar
Door me and my boys
#2031535
*Yvje* schreef: En ben je daar ook wat wijzer van geworden ?
ja en ook een bevestiging...
het mooie was he, ze had via de mail gevraagt of er nog meer honden waren en naar hun naam....
die had ze ook betrokken en wist haarfijn te vertellen hoe ze waren!!!
zelfde als met de hond in kwestie, ik was steeds weer verbaasd!

http://www.archangelica.nl/
een ontzettende aardig en spontane vrouw!
Door *Yvje*
#2031630
T' lijkt me zelf ook ontzetten mooi om een cursus te doen. Helaas ben ik daar zowel
lichamelijk en geestelijk nog niet aan toe ! Ben hoog sensitief en moet daar eerst eens mee leren omgaan
maar ik hoop ooit nog eens zoiets te kunnen doen ..

Ik zal jullie links eens even bekijken !  ;)
Door vitess
#2032018
Yvje, ik stuur je een pb.
Claudia, naar die weekenden ben ik dus ook geweest. Zeker een aanrader!
Door claudiaB
#2032117
vitess schreef:
Claudia, naar die weekenden ben ik dus ook geweest. Zeker een aanrader!
Nou kan ik helemaal niet meer wachten!  ;)
Ik heb er echt zin in.
 Terug naar “Vragen en Problemen gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door