Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door marjan23
#2030830
Nu eet Woody zijn zalm ook al niet meer.
Dit is dag 3 dat hij zijn vleesbot weigert :'(
Speciaal voor hem zalm in de vriezer, dit is de tweede week dat hij die weigert.

Wat moet ik nu met hem.....hij blijft ruien, weigert steeds meer diersoorten en zit niet lekker in zijn vel. Hij is ontzettend zeurderig en hangerig, met wandelen wel in zijn element geloof ik.

Ik ga sparen voor een goede vlees/gehaktmolen met flink vermogen en denk dat ik voor hem maar ga malen op kip/eenden ruggen na dan.
Door Martine-Tom
#2030845
Blijft hij wel op gewicht, en spiervlees eet hij dat nog wel?
In de tussentijd gemalen vlees bestellen?

Lastig hoor, sterkte!

(Hoe gaat het verder met hem??)
Door signmodel
#2030888
heeft ie geen kiespijn? of ergens anders? honden kunnen hard zijn. anders lekker even op de kvv en misschien krijgt hij dan wel weer wat eetlust.
met dit warme weer drinken de hondjes natuurlijk ook meer daar kan ook zn buik vol van zijn en dat ie dan alleen maar lekkere trek heeft.
Door Xada
#2031159
ik zou naar de DA gaan. Zeker als hij ook nog medicijnen gebruikt.
Laat even een totale check-up doen, misschien is er iets wat niet meteen opvalt.
Gebruikersavatar
Door Kaio
#2031231
Marjan hij krijgt toch pijnstillers? Welke waren dat ook alweer?
Die kunnen evt ook iets met eetlust doen, en ook wat lekker in zijn vel betreft. Kaio wordt van bijv. Rymadyl sikkeneurig en sloom.
Door hannabelgje
#2031264
Je zou als vleesbot smuldier kip kunnen geven, dat zijn gemalen kipkarkassen. Hoef je zelf niet te malen. Ook zou ik even kijken of het bijwerkingen zijn van de medicijnen.
Door marjan23
#2032193
Gister heeft hij gewoon zijn vleesbot gegeven (kippenrug) en vandaag krijgt hij eendenrug, heeft hij nog nooit geweigerd.
Ik heb een hele hoop vleesbot uit mijn vriezer gehaald en ergens anders gedeponeerd. Zalm geef ik hem voorlopig ook maar niet meer.
En ondertussen sparen voor een goede vleesmolen (iemand tips)

Het kan goed zijn dat het aan de medicatie ligt, denk dat we overstappen op iets anders.
Zijn bloed is 3 weken geleden nog volledig onderzocht, als het slechte eten aan blijft houden zullen we volgende week opnieuw onderzoek laten doen.
Ik weet het anders ook niet. Misschien maak ik me na afgelopen tijd wel te snel zorgen.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door