Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot alternatieve geneeswijzen (homeopathie, acupunctuur, bach-bloesems, etc.)

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door Janine74
#2029849
Bink is herstellende van een hersenvliesontsteking,we zitten nu op 5 mg prednison per dag,zijn
weerstand is erg laag,en heeft nu last van uitvloeiing uit zijn neus,het is al een stuk beter,maar
vooral smorgens is het erg.De dierenarts vond het niet nodig ab te geven,omdat hij er verder niet ziek van is.
Nu zat ik te kijken op zilverwater, het lijkt me een goed middeltje voor hem,kan ik dat zo geven naast
de prednison,of heeft iemand nog een ander idee?Hij krijgt nu echinaforce en een vitB complex.
Door Lizzy
#2034899
Janine74 schreef: Bink is herstellende van een hersenvliesontsteking,we zitten nu op 5 mg prednison per dag,zijn
weerstand is erg laag,en heeft nu last van uitvloeiing uit zijn neus,het is al een stuk beter,maar
vooral smorgens is het erg.De dierenarts vond het niet nodig ab te geven,omdat hij er verder niet ziek van is.
Nu zat ik te kijken op zilverwater, het lijkt me een goed middeltje voor hem,kan ik dat zo geven naast
de prednison,of heeft iemand nog een ander idee?Hij krijgt nu echinaforce en een vitB complex.
Maar waar wil je zilverwater voor geven? Voor de hersenvliesontsteking? Ik denk dat het geen kwaad kan om zilverwater te geven. Ik zou er wel probiotica bij geven. Dan boost je ook de darmflora.
Gebruikersavatar
Door Janine74
#2035332
Bink is net 1 jaar geworden.Ik dacht het zilverwater te geven voor zijn neus,maar dat is weer over!
helaas weer een terugval,weer hoge dosering prednison. Kan ik hem zilverwater ernaast geven,of zal dat
geen zin hebben in het genezingsproces?
 Terug naar “Alternatieve geneeswijzen”

Barfplaats wordt gesponsord door