Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door WillyP
#2022996
;D

Komt mijn dochter van 10 jaar thuis na een bezoekje aan de tante van haar vriendinnetje....

Vertelt ze hoe leuk de hondjes daar waren, ` maar ze kregen daar echt raar voer!´ zei ze.
Dus ik vroeg wat er dan zo raar was aan dat voer. Zegt zij: ´Nou, dat waren brokjes met brood en daar warm water doorheen, dan werd het een soort papje. Echt raar!`
Door Barf
#2023060
WillyP schreef: ;D

Komt mijn dochter van 10 jaar thuis na een bezoekje aan de tante van haar vriendinnetje....

Vertelt ze hoe leuk de hondjes daar waren, ` maar ze kregen daar echt raar voer!´ zei ze.
Dus ik vroeg wat er dan zo raar was aan dat voer. Zegt zij: ´Nou, dat waren brokjes met brood en daar warm water doorheen, dan werd het een soort papje. Echt raar!`
Slim kind, het is ook raar om je honden bagger te voeren :biggrin2:
Door Laura2004
#2023062
WillyP schreef: ;D

Komt mijn dochter van 10 jaar thuis na een bezoekje aan de tante van haar vriendinnetje....

Vertelt ze hoe leuk de hondjes daar waren, ` maar ze kregen daar echt raar voer!´ zei ze.
Dus ik vroeg wat er dan zo raar was aan dat voer. Zegt zij: ´Nou, dat waren brokjes met brood en daar warm water doorheen, dan werd het een soort papje. Echt raar!`
Prachtig!  ;D ;D
Gebruikersavatar
Door pleuntje
#2023272
Geweldig zeg. Mijn dochter van 10 jaar vind brokken ook maar raar. Bij haar vriendinnetje krijgt de hond dat.
Ze gaat haar spreekbeurt volgend jaar doen over het rauw voeren van honden en fretten.
Gebruikersavatar
Door WillyP
#2023603
Ja mooi hè, hoe snel ze dat normaal gaan vinden. Ze vindt het nog wel een beetje vies om het klaar te maken, maar geeft met alle plezier de bak met voer aan Baiko en soms ook aan de kat Zazou.

Ik heb wel een beetje om haar moeten lachen toen ze dat zei.
Gebruikersavatar
Door Aquillo
#2028226
slim meisje. Ik heb medelijden met die honden.. wat een bagger. en dan ook nog eens brood erbij. hoe verzinnen die mensen het. :o
Door jara
#2029150
Hier heeft de jongste (8 jaar) ook een werkstuk gemaakt over de hond .... over het voer schreef hij....Je kan je hond brokken geven maar daar zitten alleen maar dingen in zoals graan die hij niet nodig heeft  :) botten zijn goed voor zijn tanden
Gebruikersavatar
Door WillyP
#2029449
Dan te weten dat ik 2,5 jr geleden ook nog de laatste brokken voerde, maar volgens mij is ze dat allang vergeten.  :-X(gelukkig maar), ze vindt het nog steeds een beetje vies, maar durft het nu toch al wel aan te pakken.
Door **Jolanda**
#2029659
Haha, dat is mooi!
Weer iemand die het snapt en later zeker geen brokjes zal voeren ;) ;D

En wees nou eerlijk, het is toch ook raar om brokjes te voeren ;) :D
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door