Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

#2026740
Aangezien ik altijd vlees moest malen voor Frank, maalde ik ook orgaan voor de dames omdat die het anders niet willen eten. Kiporgaan eten ze wel gewoon heel. Ik hoor dat veel mensen biologisch orgaan voeren en dit veel beter gegeten wordt, dat wil ik ook gaan proberen, maar waar koop je dat?
#2028677
Ik krijg het sinds kort, geheel biologisch runderorgaan.
Heb ze gister nog zien rondhuppelen in de wei en krijgen zelfs speciale snacks voor koeien :P
Vanochtend een kilo of 6 lever en een kilo over 4 hart weggewerkt, als je wil kan ik wel wat missen, en een volgende keer wat voor je achterhouden (alleen geen idee wanneer er weer een koe word geslacht)
#2028963
marjan23 schreef: Ik krijg het sinds kort, geheel biologisch runderorgaan.
Heb ze gister nog zien rondhuppelen in de wei en krijgen zelfs speciale snacks voor koeien :P
Vanochtend een kilo of 6 lever en een kilo over 4 hart weggewerkt, als je wil kan ik wel wat missen, en een volgende keer wat voor je achterhouden (alleen geen idee wanneer er weer een koe word geslacht)
Graag! Het heeft ook geen haast hoor.
Door Nijl
#2029598
Ik kreeg dit laatst als tip:

http://www.devrijekoe.nl/

Heb er nog nix besteld, maar ga dat binnenkort doen. Je schijnt contact te moeten opnemen met de vertegenwoordigster, die regelt dan dat erbij de slacht het gewenste "onderdeel" voor jou apart wordt gehouden. Is officieel niet bio, maar "hangt ertegenaan". Als ik wat besteld heb zal ik ff posten over t resultaat
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door