Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door tiny
#2023590
Ja hoor, vaak plassen en vandaag zat er ook wat bloed bij. Vorig jaar is ze geopereerd aan een blaassteen, ik hoop niet dat dit weer moet gebeuren. Eerst morgen maar eens een plas opvangen en na laten kijken. Ook heb ik Puur Cranberry besteld. Laten we hopen dat we er met een anti-biotica kuurtje van af kunnen komen... :(
Gebruikersavatar
Door WillyP
#2023619
Ik geef mijn dochter met een chronische blaasontsteking 1000mg vit.C per dag, plus colloidaal zilver (zij krijgt met haar 37kg 3 druppels per dag) en daarbij ook nog cranberry.

Ik roep weleens als zij van de antibiotica af kan blijven dan kan iedereen dat op deze manier. Ze is al vanaf november zonder antibiotica. En dat is al heel lang voor haar als je bedenkt dat ze vanaf haar vierde altijd al antibiotica heeft gekregen, met kleine onderbrekingen. Ze is nu 10.

Ik zou zeggen Proberen!

Vitamine C kan ik verkrijgen in een poeder dus is ook goed te doseren. Je moet wel een snelwerkende hebben, die wordt uitgeplast en maakt de blaas heel zuur.

Colloidaal zilver maakt zuiver en ontbindt, een natuurlijk antibioticum, die niet de goede bactererien vernietigd.
Door tiny
#2023724
Volgens het stickie is de ph waarde 7,5. Ook geeft het aan dat er bloed in de urine zit.
De steen die er vorig jaar uitgehaald is was volgens mij struviet, maar dat ga ik vandaag nog ff na vragen.
Ook zie ik gruis onder in het glaasje liggen.
Door lolpugz
#2025322
Odie had ook struviet stenen na de operatie 4 maanden later had hij ze weer ik ben toen lysium en euroligst gaan geven was een maand later zoals de DA het zo mooi zei: wonderbaarlijk genezen. misschien is dat een optie
Door lolpugz
#2026050
ik heb het besteld bij de huisdierendokter. toen hijs tenen had ga ik de lysyium in combinatie met de eurologist nu de stenen verdwenen zijn (hij had stenen van rond de 1 cm zijn binnen 1 maand volledig verdwenen) krijgt hij alleen de eurologist dit zal hij wel zijn hele leven moeten slikken omdat hij dus schijnbaar erg gevoellig is voor de stenen. volgnde maand ga ik hem nog eens laten controleren of hij nog steeds schoon is van gruis

groetjes
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door