Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Lonaa
#2023453
Sally lijkt zich de hele dag al niet zo lekker te voelen.
Ze gaat dan de grond likken en soort van kokhalzen.

Ik heb haar buiten gras laten eten, een keer of 3, even een stukje wandelen, yoghurt, karnemelk, 5 tabletten okugest, maar nu is mijn inspiratie echt op.

Soms gaat het even een uurtje (max. 2) goed, en dan begint ze weer te likken.

Ze heeft wel gegeten vandaag en gedraagt zich verder 'normaal'.

Net heb ik haar maar een penslap gegeven, als er dan wat "dwars" zit in de maag o.i.d. hoop ik dat de pens het meeneemt.

Maar hebben jullie nog ideeen?
Door Lonaa
#2023489
sella schreef: Google eens op nux vomica.
Dat zou hier wel nuttig kunnen zijn.

Borke, DA gaan we morgen doen, als het niet beter wordt. Ze heeft het wel eens vaker, meestal is het na een paar uurtjes over en nu duurt het al iets langer, dus als het morgen nog zo is, gaan we naar de DA.
Door Lonaa
#2023495
pallas schreef: Krijgt ze nog medicatie, pijnstilling of iets dergelijks?
Dan kunnen ze ook last van de maag krijgen.
Nee niks meer. Al sinds donderdag/vrijdag niet meer.

Zou het een reactie kunnen zijn op het niet meer krijgen?

Ik zat zelf ook al te denken aan stress/verveling, maar zo ziet het er gewoon echt niet uit. Daarbij krijgt ze weer veel meer beweging en moet ze veel minder in de bench, kan het me haast niet voorstellen.

Ze "slikt" wel heel veel, en is nu weer begonnen aan een nieuw rondje "de vloer wassen". Ik word er een beetje moedeloos van..  :-[
Door pallas
#2023499
Lonaa schreef: Nee niks meer. Al sinds donderdag/vrijdag niet meer.

Zou het een reactie kunnen zijn op het niet meer krijgen?

Ik zat zelf ook al te denken aan stress/verveling, maar zo ziet het er gewoon echt niet uit. Daarbij krijgt ze weer veel meer beweging en moet ze veel minder in de bench, kan het me haast niet voorstellen.

Ze "slikt" wel heel veel, en is nu weer begonnen aan een nieuw rondje "de vloer wassen". Ik word er een beetje moedeloos van..  :-[

Hmmm, ik zou het nog even bij de okugest houden en het goed in de gaten houden. Anders toch misschien maar bellen :-\ 
Door Lonaa
#2023502
pallas schreef:
Hmmm, ik zou het nog even bij de okugest houden en het goed in de gaten houden. Anders toch misschien maar bellen :-\ 
Ja, ik wil de nacht even afwachten, nu ligt ze weer rustig.

Als ze het morgenochtend nog steeds doet gaan we naar de DA.
Door Lil
#2023706
Likken van de vloer doen ze hier idd ook bij misselijkheid. Als de okugest niet helpt weet ik het niet. Mocht eruit komen dat het de maag is, dan kan maagcompositum goed helpen om de maag na bijv. Ab weer in goede conditie te krijgen.
Door Lonaa
#2023784
Zo, het ziet er beter uit vandaag. Heb het niet meer gezien sinds gisteravond.

Ze heeft net gepoept, zag er goed uit. Was wel veel (maar ja, wat wil je na nog een penslap), dus ik hoop dat het goed blijft gaan nu. :)
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door