Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Irish
#2022050
Ik heb wellicht een beetje een stomme vraag.. heb hier al een tijdje probiotica van de Groene Os in de koelkast liggen (poeder)
Wanneer ik dit over het eten doe, willen ze het soms niet meer.. ::)
Dus dacht ik, kan je ook probiotica in het drinkwater oplossen?
Door charmed
#2022054
Als je het door het eten roert dan? Willen ze het dan ook niet? Als ik hier poeder heb van de groene os, (geen probitiotica) dan meng ik dat door het eten, zodat ze niet een hele hap poeder binnenkrijgen ineens.
#2022355
vanaalst schreef: probiotica werkt alleen optimaal als je het ruim voor het eten geef..
dus id effies in water oplossen en dit geven!
geef je het gelijk over of met het eten zal het zijn werk dus niet doen..
nooit geweten!!
#2022401
Senta schreef: Onzin, ik geef Pro Solube en dat mag gewoon over het eten, werkt perfect al na twee dagen zie je resultaat.
https://www.dierapotheker.nl/product/12 ... _g_poeder/

heb het zo uitgelegt gekregen, probiotica van te voren geven opgelost in water oid omdat dat de pb aan de maagwand komt te zitten en al in de maag zit voor de voeding erin komt.....zodra de voeding erin komt de probiotica zijn werk gaat doen...
misschien reageerd fido nog..
Laatst gewijzigd door me and my boys op vr 27 mei 2011, 21:25, 1 keer totaal gewijzigd.
#2022447
weet je, zoals jij het doet, deed ik het ook altijd hoor, hoppa door het eten heen..
totdat we een heel verhaal van erwin hebben gekregen toen we daar op consult waren...dus ja ik verzin het niet ;D ;D
maar werkt het bij de hond als het gelijk over het voer gaat, wie ben ik dan... ;D
Door Irish
#2024238
Nou die drollen drinken dus helemaal niet meer als ik het door de drinkbak doe.
Ik ga wel gewoon de vleeslappen ''marineren'' met lekkere ''poedersuiker''. Dan krijgen ze tenminste wat binnen..
Door nienk
#2024275
Irish schreef: Nou die drollen drinken dus helemaal niet meer als ik het door de drinkbak doe.
Ik ga wel gewoon de vleeslappen ''marineren'' met lekkere ''poedersuiker''. Dan krijgen ze tenminste wat binnen..
en als je het nou oplost in een beetje water, even laten staan, door een kleine beetje vlees prakken, en dat dan een kwartiertje voor de maaltijd geven?
Door Irish
#2024322
nienk schreef: en als je het nou oplost in een beetje water, even laten staan, door een kleine beetje vlees prakken, en dat dan een kwartiertje voor de maaltijd geven?
Dat zou ik nog wel kunnen proberen, alleen prakt lappen/stukjes vlees lastig. But we can try!
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door