Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door hannabelgje
#2021937
Sinds een aantal weken eet Frank kattenpoep en gaat hier ook actief naar op zoek. Ik vind het eerlijk gezegd niet grappig. Iemand ideeën over wat ik hieraan kan doen? Moet ik toch weer groenten gaan geven ofzo?
Door El budha
#2021972
Hier ook een kattenpoepfan. Helaas heb ik geen bruikbare tips voor je. De tip die wij ooooooit hebben gekregen, eierkoek geven, heeft bij hem niet geholpen......maar oh wat vond hij het lekker.
Door nienk
#2021987
Reus doet het ook, zoekt er  niet echt naar maar is wel heel geinteresseerd in de plekken waar hij het ooit gevonden heeft. is hij er mee begonnen sinds je geen groente meer geeft?
Door Beppie1
#2021992
Hier ook van die 'krokettenmonsters'...(zo noemen we ze maar, klinkt minder goor)

Niets aan te doen, opletten en weghouden(ook mn eigen bakken worden prof geleegd!)
Door Jasmin
#2022017
Ooee, kijk uit mensen, ik meen me te herinneren dat er een bacterie o.i.d. in kan zitten, waar ze blijvende gezondheidsschade van over kunnen houden.

Mijn monster werd er i.i.g. doodziek van toen ze het deed als pup. Heb ten einde raad de kattenbak achter de televisie gezet, waar alleen de kat er bij kan. Want, poes kan klimmen en de doggies niet!
Door Linda en Kiri
#2022034
Hier ook een professionele 'kroketten' eter.. (vond die benaming wel heel erg leuk gevonden Beppie1). als pup kon Kiri zelfs gewoon in de kattenbak om te snacken... Gadver.... Ook hier staat de bak ergens waar zij niet bij kan.
Door El budha
#2022103
Budha laat de kattenbak binnen met rust alleen buiten stikt het van de kattensnoepjes.
Ik zorg ervoor dat hij niet te dicht langs de coniferen "kattenbak" van de buurman mag lopen en meestal gaat dit wel goed. Alleen manlief let hier wat minder op en je ruikt het meteen uit Budha zijn giegel dat hij weer wat heeft gevonden. Die geur :boo:
Gebruikersavatar
Door -Annemarie-
#2022105
hannabelgje schreef: Sinds een aantal weken eet Frank kattenpoep en gaat hier ook actief naar op zoek. Ik vind het eerlijk gezegd niet grappig. Iemand ideeën over wat ik hieraan kan doen? Moet ik toch weer groenten gaan geven ofzo?
Het maakt hier niet uit of ik groenten geef of niet. Kattendrollen zijn onweerstaanbaar lekker.  :-X

Groenten geven lijkt mij de meest makkelijke manier om uit te proberen, misschien helpt het!
En ik las laatst iets over veendrenkstof tegen poep eten. Als groenten erbij geen verschil maakt kun je dat misschien proberen?
Door C@rine
#2022169
Hier ook, feilloos vinden ze het "zwarte goud", er helpt geen veendrenkstof en extra groenten aan  >:(
Door TMG1961
#2022183
Denk dat ik een rare herder heb, der staan hier 2 kattenbakken zonder deksel en Pixie kijkt er nog niet eens naar om, ook buiten maalt ze niet naar kattenpoep.
Door Veerle-scrappyToo
#2022216
En hier loopt er een herder die het onweerstaanbaar vind dus ik vrees dat jij de uitzondering op de regel zult hebben  ;D
Wij hebben de twee kattenbakken dus omhoog gezet maar als er buiten in het park eentje ligt mag je er zeker van zijn dat Nena hem kan vinden  >:(
Zelfd duivenpoep vond ze als puber onweerstaanbaar.  En raar maar waar...de drollen van ons Bono roken blijkbaar ook bijzonder interessant ( en nu nog soms) maar die van onze pup Gizmo laat ze altijd straal liggen.  Terwijl Bono en Gizmo altijd hetzelfde eten...  (Nena eet ander vlees omwille van allergie)
Gebruikersavatar
Door pike
#2022421
Er gaat hier niks boven een heerlijke smerige kattedrol  >:(  Ik heb zelf geen katten maar ze graven ze buiten op.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door