Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door berenboot
#2016565
Een van onze puppies gaat straks in duitsland wonen. Weet iemand of er een duits "barfforum" of andere site`s waar info over BARF en KVV beschreven staat in het duits?

En weet iemand welke merken KVV zonder toevoegingen en met een natuurlijke calciumbron te verkrijgen zijn in duitland? Zijn er in duitsland ook leveranciers van versvlees al bij ons lupa, herby, gelukkig dier enz?

Heel hartelijk dank voor jullie hulp!!! :-*
Gebruikersavatar
Door Meike en Daisy
#2017054
Haaksbarf en Shaweca hebben aardig wat verkooppunten in Duitsland. Volgens mij moet je wel wat meer info kunnen vinden als je de zoekfunctie hier gebruikt, want ik kom regelmatig vragen over Duitsland tegen.
Gebruikersavatar
Door nova
#2021755
nienkev schreef: Een van onze puppies gaat straks in duitsland wonen. Weet iemand of er een duits "barfforum" of andere site`s waar info over BARF en KVV beschreven staat in het duits?

En weet iemand welke merken KVV zonder toevoegingen en met een natuurlijke calciumbron te verkrijgen zijn in duitland? Zijn er in duitsland ook leveranciers van versvlees al bij ons lupa, herby, gelukkig dier enz?

Heel hartelijk dank voor jullie hulp!!! :-*


Heel recent heb ik een duits barfforum ontdekt, maar ik denk dat ik de link niet heb opgeslagen.
Ik zal nog eens zoeken.
Dus barf is er wel degelijk.
Door Deesje
#2021787
in duitsland is het 'standaard' om allemaal dingen te supplementeren en het gemiddelde duitse bafrmenu is niet echt vergelijkbaar met het onze.. ik ben een tijdje aktief geweest op een duits forum maar op de een of andere manier werkt het niet.. ik heb een aantal duitsers helpen opstarten op onze manier, want ik vind het 9 van de 10 keer helemaal niets wat ze daar aan advies krijgen. veel te bewerkelijk en zeker niet optimaal.

ik zou ze zelf helpen opstarten en evt een duitse handleiding maken ofzo..
Gebruikersavatar
Door nova
#2021790
hebt gelijk, ik zag dat pas nadat ik de link geplakt had  :-\

Maar, ik heb wel een betere gevonden:

http://www.frostfutter-plauen.de/fuer-hunde-liste/category/hunde-frostfutter-tiernahrung.html?page=2

en:

http://www.barf-fleisch-versand.de/-frostfutter-versand.html

overigens is 'frostfutter'  of  "frostfutter hund'  een goede zoekterm  ;)
Laatst gewijzigd door nova op vr 27 mei 2011, 07:36, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Door berenboot
#2021799
Deesje schreef: in duitsland is het 'standaard' om allemaal dingen te supplementeren en het gemiddelde duitse bafrmenu is niet echt vergelijkbaar met het onze.. ik ben een tijdje aktief geweest op een duits forum maar op de een of andere manier werkt het niet.. ik heb een aantal duitsers helpen opstarten op onze manier, want ik vind het 9 van de 10 keer helemaal niets wat ze daar aan advies krijgen. veel te bewerkelijk en zeker niet optimaal.

ik zou ze zelf helpen opstarten en evt een duitse handleiding maken ofzo..
Van wat ik tot nu toe gelezen heb, is dat ook mijn mening. De duitse barf is toch wel heel anders dus ik ga zoiezo mijn eigen voedingsadviezen vertalen  :)

Nova: dank je wel! Ik ga er vanmiddag even naar kijken  :)
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door