Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Toby......
#2016
Hoi allemaal ik heb nog een vraagje zijn er ook nederlandse boeken ofzo over barf ???

ik ben nu al dagen aan het zoeken naar info over barf maar eigenllijk is alles engels talig ..nu kan ik wel een klein beetje engels maar lezen van zulke boeken kom ik dus niet uit :-[
Door Lizzy
#2017
Hoi Toby, helaas pindakaas..... er zijn geen echte Nederlandse barfboeken... Het is inderdaad allemaal Engels. Nu nog tenminste. Ik weet namelijk dat er (minimaal) 2 Nederlanders bezig zijn om een boek te schrijven over barf/arf. In het Nederlands dus ;D. Maar, geen idee hoe lang het gaat duren voordat deze uitkomen en of ze uberhaubt uitkomen.

Dus, tot die tijd zul je het moeten doen met sites als barfplaats en de ARF lijst. Meer Nederlandse sites kun je ook vinden via de zoek-site van Eva van Chooky.

Groetjes, Lizzy
Door Toby......
#2018
Hoi Toby, helaas pindakaas..... er zijn geen echte Nederlandse barfboeken... Het is inderdaad allemaal Engels. Nu nog tenminste. Ik weet namelijk dat er (minimaal) 2 Nederlanders bezig zijn om een boek te schrijven over barf/arf. In het Nederlands dus ;D. Maar, geen idee hoe lang het gaat duren voordat deze uitkomen en of ze uberhaubt uitkomen.

Dus, tot die tijd zul je het moeten doen met sites als barfplaats en de ARF lijst. Meer Nederlandse sites kun je ook vinden via de zoek-site van Eva van Chooky.

Groetjes, Lizzy
Hhmm jammer hoor zal idd eens kijken en hier alles ezen (doe ik toch al) en misschien dat ik eens kan kijken of ik er met een woordenboek ofzo uit kan komen ..
Door Lizzy
#2019
Hoi Toby, en als je er niet uit komt, VRAAG het gerust!! Zeg gewoon "mensen, op die pagina van dat en dat boek staat iets en dat begrijp ik niet". Dan helpen wij je wel hoor (als wij het begrijpen dan he ;D)!

Groetjes, Lizzy
Laatst gewijzigd door Lizzy op do 17 jul 2003, 14:10, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Toby......
#2020
Hoi Toby, en als je er niet uit komt, VRAAG het gerust!! Zeg gewoon "mensen, op die pagina van dat en dat boek staat iets en dat begrijp ik niet". Dan helpen wij je wel hoor (als wij het begrijpen dan he ;D)!

Groetjes, Lizzy
dank je ;D
Door lobbes
#2021
Zullen we je het hele boek laten vertalen en op de BP plaatsen ;D
Door sylvia
#2022
Zullen we je het hele boek laten vertalen en op de BP plaatsen ;D
goed idee ;D
Door Lizzy
#2024
Nou! Da's lekker >:(. Kan ik wel weer naar mijn winst op mijn boek fluiten... En ik niet alleen.... >:(
Door ester
#2025
haha iedereen koopt hem denk ik hoor, als je een boek uitgeeft ;D
Door Toby......
#2026
denk ook wel dat het goed verkoopt hoor als er nog geen of weining nederlandse boeken zijn over barf..ik zou hem gelijk halen in iedergeval .... ;)

en als jullie gaan vertalen sta ik ook vooraan hahaha ;D
Door tieneke
#2027
Lekker barfkokkerellen met Lizzy! ;D
Wij wachten met spanning op de eerste uitgave. :P
Door Lizzy
#2029
Mag ik de D's en de T's doen please  ;D. ?
Oh! Was ik dat vergeten te vragen? Ik had jou namelijk al ingeplanned (ingepland) om mijn taalfouten te verbeteren! Maar nu je het dus zo lief aanbiedt: GRAAG ;D
Door Truitje
#2030
denk ook wel dat het goed verkoopt hoor als er nog geen of weining nederlandse boeken zijn over barf..ik zou hem gelijk halen in iedergeval .... ;)

en als jullie gaan vertalen sta ik ook vooraan hahaha  ;D
Extra versterking nodig?
Dan roept u maar!
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door