Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

#2015582
Al twee dagen was hij aan de diarree,maar goed dat komt wel eens meer voor.
Gisteren nog heerlijk wezen trainen en dat koppie straalde gewoon hij had het naar zijn zin joh.
Gisteravond wilde hij echter niet eten en ik vond hem wat sloom, ik dacht nog ok een beetje oververmoeid laat hem maar even.
Naar mate de avond vorderde lag hij echter zwaar te hijgen en te kreunen,heb nog een kuurtje gehaald bij de d.a. maar dat is er niet ingebleven, hij spuugde het zo weer uit.
vannacht nog gebeld,maar de dienstdoende arts dacht aan een zware buikgriep en zei ik zou het maar even aankijken.
Vanochtend was hij wel iets vrolijker maar ik vertrouwde het toch niet.d.a. gebeld en vervolgens de dierenambulance want een hond van 45 kilo kan ik niet dragen.
Afijn hij had meer dan 40 graden koorts, de diarree was in de ambulance eruit gelopen en nu zat er ook bloed bij,de d.a. zei dat hij tegen een shock aanzat, dus nu ligt hij aan het infuus.
Ik zit hier nu mezelf op te vreten want ik wil hem nog niet kwijt al is hij al 10 jaar,maar dat spreekt voor zich.
Ik mag om twaalf uur bellen of het aanslaat :-\
Laatst gewijzigd door margreet op do 19 mei 2011, 12:21, 1 keer totaal gewijzigd.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door