Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

#2015369
mimi wil niet eten, was lusteloos heb 2 rare wondjes op dr hoofd soort open wondjes en is afgevallen op dr hoofd. :-\
allemaal in een dag, we zijn dus begin avond ab gaan spuiten bij dr.
nu afwachten, vannacht slaapt ze op slaapkamer.
ze is heel lusteloos, wil niet eten, drinken of naar buiten.

waar dat nu opeens van komt :-\
Laatst gewijzigd door danielle1980 op do 19 mei 2011, 10:01, 1 keer totaal gewijzigd.
#2015394
Angelique schreef: :-\ :-\ :-\  HOu die temperatuur goed in de gaten. Heb je contact gehad met je da? Ik vind dit niet prettig klinken :-\ Hopelijk wordt ze vannacht in ieder geval niet beroerder,
Sterkte met haar :-*
off course hebben we die gesproken, daar hebben we de ab opgepikt.
wat t is geen idee.
net was 0.3 lager dan begin van de avond en heeft wat gegeten maar niet veel.

ik vind ook helemaal niets, ik vind niets ergers dan dan opeens koorts hebben en je weet niet wat t is.
ze loopt ook heel stram gelijk, ze ziet verschrikkelijk magerder uit, maar is bv niet uitgedroogd of zo :-\
#2015521
:'( vanochtend was hij 41,1.
toen we bij de da aankwamen bijna 42.
punt is dat er verder gewoon niets te vinden is en hij dus niet meer kan doen zegt ie dan we nu doen. :-\
ze heeft rode ogen, is traag, valt bijna om steeds, wilde niets eten, maar bij de da pakt ze uit zichzelf wel brok.

we gaan nu vocht inspuiten zelf en heeft nu wat anders dan ab gehad.

enige wat ik kan bedenken is die stomme show in dort, waar wel wat heerste, ik denk kennelhoest, maar ze hoest dus niet, maar ze heeft wel meegenomen, dat weet ik zeker omdat andere hier wel kregen

lopen doet ze niet meer, we tillen dr door huis, plassen doet ze wel, net zakje 150 gram brok op, ze heeft wel honger.
die blik in dr ogen die is dat ik stress krijg.

we hebben wel snel hoge koorts met onze honden, dat heb al vaker gehad maar als vandaag rond 1 nog niet beter is ben ik bedenken wat ik dan kan doen :-\

mensen ideeen? was er niet virus wat heerste? zucht :(
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door