Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door hannabelgje
#2015328
Ik merk dat Zoë heel enthousiast wordt van runderpens, maar lamspens minder lekker vindt. Ik vind het raar, zijn er meer honden die voorkeur hebben?
Door Mixxy
#2015371
Alle pens is lekker. Hoe meer het stinkt hoe beter.
Vind zelf de geitenpens het "lekkerste" ruiken.  ;D ;D dus dat krijgt ie meestal.
Gebruikersavatar
Door Angelique
#2015387
hannabelgje schreef: Ik merk dat Zoë heel enthousiast wordt van runderpens, maar lamspens minder lekker vindt. Ik vind het raar, zijn er meer honden die voorkeur hebben?
Tuurlijk zijn die er. Die vinden lamslever lekkerder dan kiplever, of rundpens lekkerder dan lamslever, of geitenvlees lekkerder dan paardevlees enz. enz. Niets raars aan hoor :)
Door orinake
#2015600
Is normaal hoor, gewoon hondjes die weten wat ze willen ;)

Heb er hier zo eentje met lever...
Runderlever spuwt ze gewoon weer o pde grond.
Kippenlever eet ze wel...
Runderniet: haalt ze uit de bak en spuwt ze op de grond...
Konijnenniertjes geen probleem ;)
Door Heutink
#2015938
voorkeur in pens? Bommie heeft geen voorkeur haha! alles is sneller dan het licht naar binnen gewerkt ;)

Mac lust alleen maar lams- en geitenpens, runderpens haalt hij zn neus voor op :o
Door marjan23
#2016007
Hier een teef die nergens voorkeur voor heeft, en alles gewoon eet, want stel je voor dat vrouwtje het weg haalt en ze niks te eten heeft.

Mijn reu.....dat is een verhaal apart. En die heeft zelfs voorkeur voor pens, welke penslap dan ook.
Hij haalt het uit zijn bak, legt het neer, kijkt ernaar, loopt er eens omheen en met opgetrokken neus begint hij eraan. Beetje in haast, want weg = weg, maar ja dan moet je het weer uitspugen en van voor af aan beginnen. Maar pens gemalen van smuldier.......daar doet hij niet moeilijk over hoor....
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door