Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door kaszi
#2010345
Een vraagje, dit weekend vertrekt er een pupje naar Zwitserland, maar ik weet niet of ze daar ook KVV hebben?
Iemand ervaring?

En ja ik vraag het nogal laat, is ook nog maar vandaag beslist dat dit pupje naar Zwitserland gaat.
Door Pedro98
#2010385
Misschien dat je het via google in het zweeds terug kan vinden ;)

Maar zou echt zo geen idee hebben hoe je dit zou kunnen vinden of ze dat daar ook verkopen.
Door kaszi
#2010423
[quote="Pedro98"]
Misschien dat je het via google in het zweeds terug kan vinden ;)

Maar zou echt zo geen idee hebben hoe je dit zou kunnen vinden of ze dat daar ook verkopen.
[/quote]

Hihi, wist niet dat ze in Zwitserland Zweeds spraken  :D
Door Nijl
#2013015
Ummes, is niet echt een antwoord, maar ik sprak laatst iemand in t bos daarover. Zij ging zelf al jaren met haar rauw gevoerde hond naar Wallis. Ze zei dat vers voeren daar goed verkrijgbaar is.
Door Chaos
#2013023
Ik heb in 2007 vijf maanden in Kandersteg, Berner Oberland gewoond.
Ik haalde een deel bij de slager, maar het meeste van de webshop www.goldenway.ch, die versturen (toen iig) gewoon per post in een grote piepschuimkrat die je daarna weer terug kon sturen.

Hoe is je frans? Misschien kun je hier nog wat info vinden www.barf.ch
Door Pedro98
#2013151
[quote="kaszi"]
Hihi, wist niet dat ze in Zwitserland Zweeds spraken  :D
[/quote]

Och je moet eens weten woon nu een aantal jaar in de achterhoek en geen idee soms wat voor een taal ze hier spreken. Volgens hun is het gewoon nederlands maar ik versta er weinig van ;)
Door Malamoods
#2013152
[quote="Chaos"]
Ik heb in 2007 vijf maanden in Kandersteg, Berner Oberland gewoond.
Ik haalde een deel bij de slager, maar het meeste van de webshop www.goldenway.ch, die versturen (toen iig) gewoon per post in een grote piepschuimkrat die je daarna weer terug kon sturen.

Hoe is je frans? Misschien kun je hier nog wat info vinden www.barf.ch

[/quote]

Kandersteg!  :smitten: :smitten: :smitten:
Ik ben zo gek op Zwitserland! Ik wil er weer eens heen, veel te lang geleden!

[quote="Pedro98"]
Och je moet eens weten woon nu een aantal jaar in de achterhoek en geen idee soms wat voor een taal ze hier spreken. Volgens hun is het gewoon nederlands maar ik versta er weinig van ;)
[/quote]

Proest!  ;D
Door Martine.
#2013325
[quote="Pedro98"]
Och je moet eens weten woon nu een aantal jaar in de achterhoek en geen idee soms wat voor een taal ze hier spreken. Volgens hun is het gewoon nederlands maar ik versta er weinig van ;)
[/quote]

Haha, ik heb er ook een tijdje gewoond, ken het probleem  :o Nog erger was echter de man waar ik mijn tweede hond heb gekocht. Dit was een Schot (die dus echt een super Schots accent had) die een paar jaar terug naar Nederland was geëmigreerd en direct in Friesland was komen wonen en dus ook van de Friesen Nederlands had opgepikt. Een mengelmoes dus van Nederlands, Fries en Schots  :-\ Niet te verstaan  ;D
Gebruikersavatar
Door koekje
#2013349
Rauw vlees etc voor de honden kan je overal vinden, dat is het voordeel van barf.
Of ze kvv's zoals in NL hebben, dat is nog maar te bezien. Maar zelf een menuutje samenstellen is niet ingewikkeld en precies op het dier afgestemd.
Door Pedro98
#2013600
[quote="koekje"]
Rauw vlees etc voor de honden kan je overal vinden, dat is het voordeel van barf.
Of ze kvv's zoals in NL hebben, dat is nog maar te bezien. Maar zelf een menuutje samenstellen is niet ingewikkeld en precies op het dier afgestemd.
[/quote]

Supermarkt of slager zou inderdaad genoeg te krijgen moeten zijn.
Gebruikersavatar
Door Meike en Daisy
#2013688
Het gaat om een pup hier die naar Zwitserse eigenaren gaat begrijp ik. Lijkt me lastig om dan te zeggen:"joh jullie hebben toch slagers in Zwitserland, ga dan leker barfen". Ik ga ervanuit dat het "onwetende" mensen zijn en dan is kvv om te beginnen een stuk laagdrempeliger en veiliger denk ik. Je kan het natuurlijk wel als suggestie geven.
Door Pedro98
#2013693
[quote="Meike en Daisy"]
Het gaat om een pup hier die naar Zwitserse eigenaren gaat begrijp ik. Lijkt me lastig om dan te zeggen:"joh jullie hebben toch slagers in Zwitserland, ga dan leker barfen". Ik ga ervanuit dat het "onwetende" mensen zijn en dan is kvv om te beginnen een stuk laagdrempeliger en veiliger denk ik. Je kan het natuurlijk wel als suggestie geven.
[/quote]

Stom inderdaad, haal een paar topic's door elkaar heen.
Door kaszi
#2013734
Ja, de pup is inmiddels vertrokken en ze hebben KVV mee voor een weekje, maar ik hoop toch nog altijd dat ze er daar ook aan geraken, ga gelijk de sites eens doornemen et mon Français est trés bien, je parlait 2 langues à la maison :-)
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door