Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door franca
#2011733
Beste forumleden,

Ruim 16 jaar nu delen mijn man en ik ons leven met honden.

Op dit moment leven we samen met 3 labradors, waarvan de 2 oudste helaas ernstige vaccinatie schade hebben opgelopen en zeker ook schade door foute voeding die ik hun jarenlang heb gegeven.
Ik kan de haren wel uit mijn hoofd trekken dat ik ze ooit brokken heb gegeven.
Zwak excuus maar, ik wist niet beter.

Na de 12-weken vaccinatie die ons jongste labje kreeg is zij erg ziek geworden .
Pas nadat we ten einde raad vlees gingen voeren herstelde ze gelukkig volledig.
Toen gingen onze ogen open !
Sindsdien krijgen al onze honden verschillende kvv afgewisseld met barf-maaltijden.

Nu zijn we 1,5 jaar verder en als alles goed blijft gaan komt er over 4 weken nog een labje bij ons wonen.

Gr Franca.
Door Pedro98
#2012456
Welkom, en je bent niet de enigste hoor die ooit brokken heeft gevoerd. Ook wij wisten hier eerder niet beter tot dat we een nieuwe pup kregen en onze fokster er ons op wees.
Gebruikersavatar
Door luka en kira
#2012679
Welkom op BP!  :)

Heel herkenbaar wat je schrijft over brokken...
Ik denk nog steeds had ik het barfen maar veeeel eerder ontdekt!

Leuk dat er straks nog een pupje bijkomt!  :D
Door Lil
#2013027
Welkom op bp!

Enne je kunt jezelf niet verwijten dat je niet wist dat brokken niet goed waren. Bijna alle dierenartsen zeggen juist dat vers slecht is. Hier werd vroeger ook brok gevoerd en dat heeft bijna het leven gekost van mijn oudste poes (levensverwachting 4 jaar,  vorige week 11 geworden). Mijn hond was broodmager en had constant zijn darrmen ontstoken. Je raad het al nooit meer voorgekomen op vers. Ik verwijt mezelf niet dat ik brok heb gevoerd, maar ik prijs mezelf dat ik niet star was en op vers ben gegaan. Dat moet je ook doen! Super toch dat je de moeite hebt gedaan om vers te geven!!!
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door