Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door chris10
#2013212
sinds drie jaar voer ik afwisselend Barf en KVV. Van januari tot april heb ik Tinlo gevoerd en daarna ben ik weer overgestapt op Barf, maar een van mijn honden spuugt sinds die tijd. Ze begint na de maaltijd 's avonds. Vervolgens ben ik het voor haar heel klein gaan knippen en dat hielp, maar het is nog niet helemaal weg. Ik voer ze twee keer per dag. 's Morgens papje van groente, fruit en yoghurt. "s Avonds de vleesmaaltijd. Heeft iemand een idee wat dit kan zijn?

Chris
Gebruikersavatar
Door spreeuwtje
#2013260
misschien eens noteren wat je precies geeft op de keer dat hij/zij spuugt..
misschien is het wel iets wat te vet is.. bijv. eend is hartstikke vet en sommigen kunnen daar niet goed tegen?
Gebruikersavatar
Door lauraV
#2013263
tja ....meerdere ideeen , een paar eerste opkomende gedachtes
-niet goed kunnen verteren
-bepaalde soorten die  haar te zwaar op de maag liggen (zoals geit of vis )
-gistend fruithapje

heb je de darmen / maag  bij deze hond weleens laten onderzoeken?
wat eet deze hond iedere week ?
krijgt de hond ook een probiotica ?
krijt de hond ook evt andere medicijnen?

aan de andere kant , als die spugende hond t beter op kvv doet waarom voer je dan barf?
desnoods zelf malen?
Door chris10
#2013492
Dank voor jullie reacties. Ik ben bezig om het zelf te gaan malen en ik was er ook al achter dat vis niet goed bij haar valt. Ze heeft verder geen medicijnen, glanst, heeft goede drolletjes en is hartstikke vrolijk
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door