Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door TMG1961
#2012242
Vraagje over drogen klokhuis konijn. Hoe lang moeten die ongeveer in de Bomann? En moet je nog iets ermee doen of kunnen ze er zo ingelegd worden? Wil de hoeveelheid die ik heb besteld gaan drogen als beloning en/of tussendoortje/snack.
Door ien
#2012311
nou wordt ik toch wel nieuwsgierig...

klokhuis konijn...  ??? is dat wat ik denk dat het is... de testikels dus?  :biggrin2:
jeetje die zijn toch wel heel klein bij een konijn toch?


of is het iets heel anders?  :shy:
Door Patj88
#2012320
ien schreef: nou wordt ik toch wel nieuwsgierig...

klokhuis konijn...  ??? is dat wat ik denk dat het is... de testikels dus?  :biggrin2:
jeetje die zijn toch wel heel klein bij een konijn toch?


of is het iets heel anders?  :shy:
het zijn de longen en hart als ik me niet vergis
Door miik
#2012335
Klokhuis is inderdaad de term voor strotje-luchtpijp-longen en hart aan 1 stuk.
De testikels zijn inderdaad heel klein bij nijntjes, ovaal, lang en smal, een halve knikker ongeveer ;)
Gebruikersavatar
Door nova
#2012353
ien schreef: nou wordt ik toch wel nieuwsgierig...

klokhuis konijn.
..  ??? is dat wat ik denk dat het is... de testikels dus?  :biggrin2:
jeetje die zijn toch wel heel klein bij een konijn toch?


of is het iets heel anders?  :shy:
GAAFF  ;D ;D ;D ;D ;D ;D,

Theo, het droogt lang, 
Door ien
#2012553
miik schreef: Klokhuis is inderdaad de term voor strotje-luchtpijp-longen en hart aan 1 stuk.
De testikels zijn inderdaad heel klein bij nijntjes, ovaal, lang en smal, een halve knikker ongeveer ;)

:roflmao:
waahaha...  ;D ;D
nooit van gehoord dat zo heet, ik had nog wel even hier gezocht op het forum maar kon het nergens terug vinden..

Ik vond het al zo raar... dacht al die dingen ga je toch niet drogen..  ;D

Maar ik denk dat dit klokhuis ook niet zo groot is, als ze dit aan een stuk verkopen?
Door miik
#2013018
ien schreef: Maar ik denk dat dit klokhuis ook niet zo groot is, als ze dit aan een stuk verkopen?
Van een konijn zijn ze idd niet zo groot. Maar ik heb ze ook wel eens van lam/schaap van de islamitische slagerij en die zijn uiteraard een stuk groter. De long haal ik eraf en droog ik, de rest krijgen ze als orgaan.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door