Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door tycolaika
#2011142
ik zat net op youtube
en kwam een filmpje tegen van 2 staffords
die eendagskuikens te eten kregen.
is dit ook geschikt voor honden ?
ik ben nog een leek en vroeg mij dus af waaronder dit valt ?
valt dat ook onder vleesbot ?
ik stel ik nu een hele domme vraag ??? haha
Door tycolaika
#2011147
dus dat is een snack haha , hoeveel mogen ze daar van snacken dan ?
die 2 honden hadden gewoon een doosje vol , en zag je ze 1 voor 1 dr uit halen :D
Door Limpy
#2011161
Das de ultieme natte droom van mijn katten dat ze met zn 3tjes een doos kuikens mogen leegeten  ;D

Je kunt een kuiken gewoon zien als een ei met een donsje erom (tis amper bot wat erin zit, na 1 dag is het nog kraakbeen wat zo´n kuiken heeft)
Je had redelijk grote honden toch? Als je het als gevuld ei geeft, ± 2 per week?
Gebruikersavatar
Door lauraV
#2011171
nah , bij de dame en heer labrador gaat het zo in de holle kies  :biggrin2:
denk persoonlijk voor een labje 3 of 4 keer per week ....... gewoon voor de lekker ;)
Door Martine.
#2011215
Voor die van mij is het ook hap-slik-weg maar geef het als zijnde eitje, als extraatje. Reken het nergens bij.
Door tycolaika
#2011263
oke, heb ik dat ook geleerd.
gewoon als eitje geven dus / en als snack rekenen.
mocht ik ze ooit eens tegen komen , zal ik eraan denken

thnx hoor
Door Lil
#2012309
Oooo... Ik gaf dat vroeger als 1 complete maaltijd eens per week (ze krijgen 2 maal daags). Snap nu ook waarom ze toen dunner waren hahaha
Door mini
#2013491
ik heb ook staffords
en ik geef ze er steeds 2 per keer
ene keer krijgen ze 1x per week (dus dan is het 2 kuikentjes) en soms 2 kee rper week en dna eten ze er dus 4 per hond in de week.

ze maken er wel altijd eerst een spelletje van... kijken of dat ding nog tot leven komt en ze gaan er mee gooien e.d.
ik zoiude kuikentjes trouwens niet IN huis geven want die van mij halen het uit hun bakje (eten ze niet netjes boven hun bak op) en die dooier kan soms lekker spatten.. geen paniek niet heel erg ofzo hoor, maar die dooier op bijv vloerbedekking/kleed is niet zo fijn.. dus aanrader om BUITEN te geven!
Door tycolaika
#2013503
ik heb laminaat overal hihi  en geen karpetten of zo in huis
ik geef zelfs de verse ongewassen pens in huis haha
ik ruik het niet eens meer :P
maar goed , als de dooiertjes spatten . dan zal ik het de eerste x maar eens buiten geven.
ik weet niet eens in wat voor soort winkel je die kan krijgen
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door